اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293869212488

حضور زرین پال در نمایشگاه الکامپ 98؛ ورود به بازار B2C

کد: 139804293869212488

http://bit.ly/2Ly2i9I

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت زرین پال امسال نیز مانند سال گذشته در نمایشگاه الکامپ حضور داشت.

حضور زرین پال در نمایشگاه الکامپ 98؛ ورود به بازار B2C
حضور زرین پال در نمایشگاه الکامپ 98؛ ورود به بازار B2C

شرکت زرین پال که سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده ، با هدف تضمین تراکنش‌های آنلاین فعالیت خود را شروع کرده است. وقتی یک پرداخت اینترنتی انجام می‌شود، همیشه ریسکی وجود دارد که کالا یا خدمات مورد نظر به خریدار تحویل داده نشود. در این حالت زرین پال با ضمانتی که به وجود می‌آورد، 3 تا 4 روز به خریدار اجازه می‌دهد که اگر محصول را دریافت نکرد فرمی را پر کند که به فروشنده متصل شود و اگر فروشنده جواب درستی ارائه ندهد، زرین پال اصل پول را به خریدار برگشت می‌دهد.

 این کل مکانیزمی است که تا امروز زرین پال به آن پایبند بوده است و خدمات خود را بر این اساس عرضه کرده است.

زرین پال خدمات خود را به عنوان درگاه پرداخت به کسانی که وب‌سایت و فروشگاه‌ اینترنتی دارند و یا کسانی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند، عرضه می‌کند. آنها می‌توانند از خدمات زرین پال استفاده کنند.

زرین پال از سال گذسته یعنی از الکامپ سال قبل تا امروز دستاورد و موفقیت‌هایی نیز داشته است. این شرکت که بیشتر B2B بوده و به کسب و کارها، خدمات ارائه می‌کرد اکنون بر بازار B2C تمرکز کرده است. زرین پال تا امروز نزدیک به 100 هرار پذیرنده داشته و توانسته محصول جدید خود را رونمایی کند.

به گفته مصطفی امیری مدیرعامل زرین پال، این مجموعه در حوزه فعالیتی که دارد سال گذشته در انتهای شهریور توانسته به عنوان پرداخت یار، تاییدیه از بانک مرکزی نیز دریافت کند.

مدیرعامل زرین پال در مورد برنامه سال آینده این مجموعه سخن گفت و اعلام کرد: « محصولات جدید و سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شده که در تلاشیم آنها را به سرانجام برسانیم. امید است در حوزه کریپتوکارنسی (cryptocurrency) هم شرایط و ضوابط مشخص شود زیرا در این حوزه محصول خوبی در این فاصله سرمایه گذاری کرده‌ایم.»

به گفته وی در زمینه رمز ارزها (بیت کوین و حوزه بلاکچین) شرایط و ضوابط شفاف نیست و هر روز به چشم قاچاق با آن برخورد می‌شود. وی از اینکه بتوانند در این حوزه  نیز فعال باشند و فضا هم شفاف‌تر شود، اظهار امیدواری کرد.

مصطفی امیری هدف از حضور زرین پال در نمایشگاه الکامپ را معرفی بیشتر محصولات به مشتریان، دیدار و ارتباط نزدیک با مردم معرفی کرد.

وی ادامه داد که ارائه نظرات مشتری در مورد محصولات بسیار مهم است و یک محصول خوب با چکش‌هایی که مشتری می‌زند بهتر و بهتر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت زرین پال

زرین‌پال اولین پرداخت‌یار پیشگام در ایران است که با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین می‌باشد. ما هر روزه میلیاردها تومان پول را بدون کوچک‌ترین اشتباهی در بستر وب ایران به گردش در می‌آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]