اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980429386958281

حضور گروه دوران در الکامپ ۹۸

کد: 13980429386958281

http://bit.ly/2LtJN6B

، تهران , (اخبار رسمی): گروه دوران با هدف تقویت برندینگ، ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت ظرفیت‌های جدید در بیست و پنجمین دوره الکامپ حضور دارد.

حضور گروه دوران در الکامپ ۹۸
حضور گروه دوران در الکامپ ۹۸

مجموعه شرکت‌های دوران که بیش از دو دهه از تاسیس آن می‌گذرد، یکی از موفق‌ترین مجموعه شرکت‌های کامپیوتری است که با هدف ارائه محصولات و خدمات متنوع در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس شده است.

این شرکت در الکامپ ۹۸ حضور دارد تا علاوه بر معرفی و ارائه دستاورد‌های خود، با مخاطبان ارتباط مستقیم داشته باشد.

اولین شرکتی که در این مجموعه تاسیس شده، شرکت داده پردازان دوران است که متمرکز بر بحث تولید راه‌کارهای بومی و تجمیع دانش تخصصی در سه حوزه‌ی راه‌کار‌های سازمانی‌، راه‌کار‌های بومی امنیت و مقابله با بد‌افزار‌ها است.

به طور کلی فعالیت این شرکت تامین راه‌کار‌های بومی در حوزه امنیت و شبکه کشور است.

دومین شرکت، نوآوران ارتباطات دوران است. هدف از تاسیس آن داشتن نگاه جامع به راه‌کار‌های حوزه امنیت و شبکه است. در این شرکت، تلاش بر آن است که علاوه بر تجمیع دانش کارشناسی بومی، از راه‌کار‌های جهانی هم استفاده شود.

شرکت‌های سوم و چهارم این مجموعه در حوزه هوش مصنوعی راه‌کار‌های ارائه می‌دهند که از نوآوری‌های آن در الکامپ رونمایی شده است.

سید احمد حسینی معاونت توسعه کسب و کار شرکت دوران، در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت گفت: «برنامه امسال ما، عرضه دو محصول به بازار در حوزه مانیتورینگ است که چندین سال است روی آن کار شده و تست‌های لازم انجام شده است.»

همچنین از برنامه‌های دیگر دوران، می‌توان به اجرای پروژه‌های کلان بیشتر اشاره کرد.

الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور، از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت douran.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه دوران

تولید و ارائه نرم افزار ها، تجهیزات و خدمات تخصصی در چارچوب 6 گروه Security ،Software Licensing & Hardware Equipment ،Network ،VoIP Portal ،ERP

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]