اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293869812038

ابرآروان در نمایشگاه الکامپ 98 با بسته ویژه فعالان مالی حضور دارد

کد: 139804293869812038

http://bit.ly/2Svzmjl

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ابرآروان در سال 94 به صورت یک استارتاپ دانش بنیان توسط جمعی از نخبگان با سرمایه گذاری اولیه شرکت فناپ تاسیس شد. این شرکت در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد.

حضور ابرآروان در نمایشگاه الکامپ 98 با ارائه بسته ویژه فعالان مالی
ابرآروان در نمایشگاه الکامپ 98 با بسته ویژه فعالان مالی حضور دارد

شرکت ابرآوران امسال در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ به صورت ویژه حضور دارد.

اولین محصول ابرآروان، شبکه توزیع محتوا بود که با هدف شتابدهی سرویس‌های تحت وب ارائه شد. در ادامه به دلیل اینکه کسب و کارهای آنلاین، دغدغه‌های امنیتی زیادی داشتند این مجموعه تلاش کرد تا سرویس‌های امنیت ابری را ارائه کند و توانست در این حوزه موفق باشد. هم اکنون هم بانک‌ها و هم کسب‌وکارهای بسیار بزرگ در حال استفاده از این خدمات آروان هستند.

محصول بعدی این شرکت، زیرساخت ویدیو برای کسب و کارهایی بود که پخش زنده اینترنتی داشتند که می‌توان به صدا و سیما و ریاست جمهوری و شبکه اینترنت آیو و سایر کسب و کارها اشاره کرد.

زیرساخت ویدیویی VOD نیز برای ویدیوهای ذخیره شده است که ابرآروان آن را به موسسات آموزشی و یا شبکه‌های اینترنتی و سایر کسب و کارها ارائه می‌دهد.

سال گذشته سرویس زیرساخت ابری این مجموعه راه‌اندازی شده که با استقبال زیادی رو به رو شد و هم اکنون هم حوزه‌های استارتاپی و هم دولتی در حال استفاده از آن هستند. تا یک ماه دیگر هم محصول کلود استوریج یا ذخیره سازی ابری آروان رونمایی و تجاری‌سازی می‌شود.

در الکامپ 98 ابرآروان بسته‌ای طراحی کرده برای فعالان حوزه مالی که شامل بانک و بیمه و شرکت های فعال در بورس و فین تک است. این زیرساخت‌های ابری ویژه شبکه بانکی و تامین امنیت این سیستم‌هاست. این سیستم برای مقابله با حملات  DDOS که در سطح جهانی علیه کسب و کارها وجود دارد ارائه شده و توضیح داده می‌شود.

مجتبی مصطفوی استراتژی‌بان کسب و کار ابرآروان هدف از حضور این شرکت در الکامپ 98 را آشنایی با سایر کسب  و کارها، استارتاپ‌های فعال در حوزه IT برای همکاری، مشارکت و ارائه خدمات عنوان کرد.

وی در ادامه در خصوص دستاوردهای الکامپ برای ابرآروان گفت: الکامپ تاکنون تنها نمایشگاهی بوده است که برای کسب و کارهای حوزه IT  دستاورد داشته است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ابرآروان به آدرس www.arvancloud.com/fa مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابر آروان

آروان با در اختیار داشتن 40 پاپ‌سایت در نقاط مهم جهان، عرضه کننده‌ی «زیرساخت یکپارچه‌‎‌ی ابری» است که در عین عرضه‌ی خدماتی کامل، با کیفیت و امن به کاربران، با شیوه‌ی پرداخت هزینه به تناسب مصرف (pay-as-you-go)، بسیار مقرون به‌صرفه است. معماری اصلی محصولات آروان را گروهی از نفرات برتر المپیادهای ملی و جهانی، هم‌گام با دانش روز دنیا، طراحی و پیاده‌سازی کرده‌اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]