اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293870712551

شرکت اوراز، تولیدکننده انواع کیک و شیرینی

کد: 139804293870712551

http://bit.ly/2St4jos

، تهران , (اخبار رسمی): صنایع غذایی اوراز از سال 1385 فعالیت خود را در تولید و پخش انواع کیک و شیرینی‌های خشک آغاز کرده است.

شرکت اوراز، تولیدکننده انواع کیک و شیرینی
شرکت اوراز، تولیدکننده انواع کیک و شیرینی

صنایع غذایی اوراز با مدیریت داودی فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرد. اوراز تولیدکننده انوع شیرینی‌های خشک (انواع کاپ کیک، شیرینی عسلی، شیرینی برنجی و…) است.

اوراز دارای نمایندگی منحصر به فرد بهترین خمیرمایه خشک و تر، پودر کیک، بهبود دهنده‌ها، خامه گیاهی و … را  از بین بهترین برندها و با تنوع زیاد است.

شرکت اوراز دارای فعالیت تولیدی و پخش مستقیم انواع کیک و شیرینی، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و سالم و محصولاتی از جمله شیرینی آردی مارمالادی یا همان شیرینی مشهدی و شیرینی نارگیلی و شیرینی گردویی و شیرینی برنجی و شیرینی نخودی و همچنین کیک‌های مافین کاکائویی و وانیلی و کیک مافین قزوینی و کیک یزدی را تولید و عرضه می‌کند.
این شرکت دارای شناسه فعالیت بهداشتی و محصولات آن همگی دارای سیب سلامت می باشند.

شیرینی‌های اوراز همگی دارای 4 ماه تاریخ انقضا و کیک‌ها دارای 25 روز تاریخ انقضا هستند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس orazco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تولید و پخش کیک و شیرینی اوراز

صنایع غذایی اوراز فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرد . اوراز افتخار دارد در زمینه مواد اولیه صنفی و صنعتی در خدمت فعالان صنعت نانوایی وشیرینی پزی بوده و مواد اولیه نان، کیک و کلوچه و شیرینی را از بین بهترین برندها و با تنوع زیاد در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این واحد تولیدی در مشهد با هدف تولید و بسته بندی انواع نان و شیرینی دایر شد و با گردآوری کادری مجرب و رعایت استانداردها و حقوق مشتری انواع محصولات را تولید و با برند اوراز به بازار عرضه میکنیم. دارای نمایندگی انحصاری از کارخانجات خمیرمایه رضوی، شرکت آرد قدس رضوی، خمیرمایه و الکل رازی (ناب مایه)، شرکت خمیرمایه چهارمحال بختیاری (کلارمایه)، شرکت ثمین سحر، الیاس سانیا، شرکت بهنان گندم نوین (هانیکو)، شکلات سروش، شکلات بتیکور و شرکت توس ارژن (پکینک پودر سیتو) آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی