کد: 139804293870812552

ارائه خدمات هوشمند خودرو توسط کارینگ در الکامپ 98

کد: 139804293870812552

http://bit.ly/2LwMunA

، تهران , (اخبار رسمی): امسال اولین سالی است که کارینگ به طور رسمی بعد از 3 سال لانچ می‌شود و در الکامپ حضور دارد. در واقع الکامپ نقطه‌ی شروعی برای کارینگ است. تمام دانش فنی آن برای این مجموعه بوده و کامل مربوط به داخل ایران است.

ارائه خدمات هوشمند خودرو توسط کارینگ در الکامپ 98
ارائه خدمات هوشمند خودرو توسط کارینگ در الکامپ 98

این مجموعه یک دیاگ کوچک تولید کرده‌ و 3 دانگل دارد. یک دانگل کار دیاگ را انجام می‌دهد که  به پورت OBD ماشین وصل می شود و اگر مشکلی وجود داشته باشد اطلاعات را به اپلیکیشن راننده ارسال می‌کند. این باعث می‌شود هم در زمان و هم در هزینه راننده صرفه جویی شود. دانگل دیگری نیز وجود دارد که تراکر و ردیاب است و هر دو کار را با هم انجام می‌دهد.

یک سیستم FMS هم وجود دارد که برای قراردادهای B2B است که اگر مجموعه‌ای تعداد زیادی ماشین داشته باشد پنل خوبی در اختیار آنها قرار می‌گیرد که بتوانند ماشین‌ها را کنترل کنند. این کنترل فقط از نظر مکانی نیست بلکه می‌تواند از نظر سرعت و مصرف سوخت هم باشد.

اعتصادی مدیر مارکتینگ کارینگ ضمن ارائه توضیحاتی در مورد این مجموعه از اینکه بتوانند به زودی در بازار موفق شوند، اظهار امیدواری کرد.

وی گفت که قراردادهای B2B خوبی تا امروز منعقد شده که برای آنها بسیار خوب بوده است. کارینگ دارای نیروهایی کاملا متخصص است؛ محصول این مجموعه دانش بنیان و تست شده است.

محصول ارائه شده توسط کارینگ، بر روی اکثر ماشین‌ها کار شده و در حال گسترش بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینگ

شرکت نگین خودرو هوشمند با برند تجاری “کارینگ” فعالیت خود را از سال 1395 در حوزه خودروی متصل (Connected Car) از شاخه های اینترنت اشیاء آغاز کرد و در اولین قدم دانگل عیب‌یابی یا دیاگ شخصی خودرو را برای ارائه به کاربران تولید و تجاری سازی نموده است. در طول عمر کارینگ، با انجام فعالیت های پژوهشی و با اتکاء به توان نیروهای متخصص خود، دانش شرکت در زمینه خودرو، بومی‌سازی و تولید قطعات الکترونیک و همچنین توسعه زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات توسعه یافت که در نتیجه آن محصولات پیشرفته ای از جمله دستگاه ردیاب خودرو (Tracker) و دانگل تلماتیک، اپلیکیشن کارینگ و سامانه مدیریت ناوگان کارینگ (FMS) به مجموعه محصولات تولیدی شرکت اضافه شد.