اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293871012553

مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی میم در الکامپ ۹۸ حضور دارد

کد: 139804293871012553

http://bit.ly/2SvHNLx

، تهران , (اخبار رسمی): میم به عنوان یک پلتفرم آموزشی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه حضور دارد.

مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی میم در الکامپ ۹۸ حضور دارد
مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی میم در الکامپ ۹۸ حضور دارد

عادل طالبی از استارتاپ میم، در سالن ۹ نمایشگاه الکامپ رونمایی کرد‌.

او در خصوص این نمایشگاه گفت: «الکامپ برای معرفی و بازخورد است. ما در استارتاپ‌ها به بازخورد و نظرات مخاطبان بسیار اعتقاد داریم.»

وی در ادامه یکی از مشکلات کسب و کار آنلاین را غیر حضوری بودن و نداشتن ارتباط مستقیم با مخاطبان دانست و افزود: «ما در کسب و کار آنلاین فقط نتایج رفتار افراد را می‌بینیم. مهم‌ترین جنبه نمایشگاه ارتباط رو در رو با مخاطبان است.»

میم، وبسایتی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای است که در آن ویدیو‌های آموزشی مختلفی وجود دارد. این ویدیو‌های آموزشی صرفا مختص دانش آموزان نیست بلکه برای والدین، مشاوران، مدیران و ‌..‌. نیز ویدیو‌های آموزشی موجود است.

افراد پس از ثبت نام در این وبسایت می‌توانند به برخی از ویدیو‌ها دسترسی داشته باشند اما برای بهره‌مندی از ویدیو‌های بیشتر باید اشتراک ماهانه این وبسایت را خریداری کنند.

در حال حاضر پوشش این مجموعه مختص مدارس در همه مقاطع تحصیلی است و همچینین ویدیو‌های مخصوص انتخاب رشته نیز در آن وجود دارد.

خانم شریفی، مدیر اجرایی مرکز هدایت و پیشرفت تحصیلی میم هدف خود را از شرکت در الکامپ ارائه محصولات خود و جذب مشاوران دانست. 

الکامپ 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت mim.education مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی میم

میم یک سایت با محتوای ویدئویی است و برای تمام دست اندرکاران عرصه آموزش، محتوای مشاوره‌ای تولید و عرضه می‌کند. با توجه به ارزش، اهمیت و تاثیرگذاری و گستردگی بحث شیوه‌های آموزش و تعامل با دانش آموز و فرزند و مخاطب، قصد داریم بر اساس جدیدترین تحقیقات و روش‌ها در دنیای کنونی به مخاطبان خود محتوا ارائه نماییم. این محتوا در بخش‌های مختلف مرتبط به والدین، مشاوران، محصلان و حتی مدیران و معلمان تولید شده و همچنان در حال مطالعه و پژوهش و تولید هستیم. قصد داریم محتوای تولید شده به حدی باشد که هر مخاطبی در عرصه آموزش و مدرسه با چند کلیک به پاسخ سوال‌های مشاوره‌ای خود دسترسی پیدا کند. تلاش کرده‌ایم بیش از 1000 سوال که در موضوع مشاوره آموزشی به ذهن هر کدام از محصلان، مادران و پدران، مشاوران، مدیران، معلمان، مدرسان و معاونان می‌رسد را بصورت ویدئوهای کوتاه، بر مبنای جدیدترین اطلاعات و مطالعات پاسخ دهیم. در این مسیر در کنار شما هستیم.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]