اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293871910772

ارائه خدمات سئو و محاسبه هزینه آن

کد: 139804293871910772

http://bit.ly/2SwG88D

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات سئو SEO یا بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) برای افزایش قابلیت مشاهده در نتایج جستجو الگوریتمی (طبیعی، ارگانیک یا رایگان) برای ارائه ترافیک هدفمند با کیفیت بالا، به وب سایت طراحی شده است.

خدمات سئو SEO و یا حتی محاسبه هزینه سئو فقط با هم سایت
خدمات سئو با هم سایت

خدمات سئو SEO و یا حتی محاسبه هزینه سئو یا قیمت سئو سایت کاملا به میزان رقابت کلمه کلیدی در کسب و کار محاسبه می‌شود. می‌توان در ابتدا نیز  هزینه خدمات سئو را به دست آورد.

عموما مدیران وبسایت‌ها وقتی به فکر سئو یا بهینه سازی سایت هستند که نیاز به جذب مشتری و بالا بردن فروش و سود داشته باشند. برخی از کلمات کلیدی یا عبارت‌های بسیار پر رقابت گاها بسیار پر هزینه هستند و در عوض برخی از کلمات کلیدی و یا عبارت ممکن است کم هزینه باشد.

اما در حالت کلی قیمت خدمات سئو و بهینه سازی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. میزان رقابت کلمات کلیدی
  2. عمر یا قدمت سایت و دامنه
  3. وضعیت و میزان فعالیت رقبا در کسب و کار
  4. مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت آنها و کپی نبودن آن
  5. تعداد کلمات کلیدی جهت سئو و بهینه سازی
  6. تضمین جایگاه سایت بعد از اتمام قرارداد سئو

خدمات سئو SEO مناسب می‌تواند هزاران نفر از بازدید کنندگان را افزایش دهد و توجه بیشتری را به خود جلب کند، حرکت اشتباه می‌تواند سایت را در نتایج جستجو پنهان و یا دفن کند  و بازدید آن را به شدت کاهش دهد.

User experience یا UX تجربه کاربری در سئو خیلی تاثیر گذار است. وقتی محتوا به گونه‌ای باشد که مخاطب را به چالش بکشد و  ذهن وی را درگیر کند این نوع مطلب موجب می‌شود که کاربر با آن ارتباط برقرار کند و سبب ماندگاری در سایت می‌شود. پس سئو به کمک می‌کند که ترافیک برای سایت زیاد شود که این امر منجر به تولید محصول و در نهایت افزایش فروش می‌شود.

خدمات بهینه سازی سایت و سئو یک پروسه بسیار پیچیده و زمانبر است و از طرفی بدلیل موقعیت منحصر به فردی که در گوگل ایجاد می‌کند نه تنها به عنوان بهترین روش بازاریابی اینترنتی شناخته می‌شود، بلکه سودآوری پایدار بسیار قابل توجهی را در طول زمانی طولانی بوجود می‌آورد.

هزینه سئو بر اساس وضعیت وب سایت، قدرت رقبا، هدف گذاری پروژه سئو، وضعیت تیم فنی و محتوایی و حجم کاری که باید برای پروژه انجام شود، مشخص می‌شود.

با توجه به محاسبه قیمت خدمات سئو سایت که از شرکت‌ها و سئوکارهای مختلف به دست می‌آید می‌توان متوجه شد که منصفانه است یا نه. باید ابتدا میزان ماندگاری کلمه کلیدی در گوگل و سپس بصورت کامل و شفاف تمامی اقداماتی که برای سئو سایت انجام خواهد شد، مشخص شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]