اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293872012560

تماس رایگان از طریق وب با کال می در الکامپ 98

کد: 139804293872012560

http://bit.ly/2StA6pg

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه کال می که تماس رایگان از طریق وب را فراهم کرده است، در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد.

تماس رایگان از طریق وب با کال می در الکامپ 98
تماس رایگان از طریق وب با کال می در الکامپ 98

سامانه «کال می» یکی از محصولات مرکز تلفن Voip ایران است. این مرکز دارای دو محصول است، یکی الو021 که شماره‌های اینترنتی از طریق آن ارائه می‌شود و توانسته مفهوم شماره تلفن اینترنتی را معرفی کند. دیگری نیز سامانه «کال می» است که سامانه تماس رایگان از طریق وب است.

به گفته آقای غفارپور، مدیر عامل سامانه کال می، تماس رایگان از طریق وب برای بار دوم است که در ایران ارائه می‌شود. اولین شرکتی که در ایران ارائه دهنده این خدمت بوده به دلیل مشکلاتی تعطیل شده و اکنون بعد از 4 سال کال می در این حوزه در جایگاه اول قرار گرفته است.

مدیر عامل سامانه کال می، ادامه داد که مردم دید خوبی نسبت به سامانه تماس رایگان در وب دارند و آنها متوجه شده‌اند که جایگاه این محصول در ایران خالی است.

غفارپور مدیر عامل سامانه کال می در مورد هدف از شرکت در الکامپ نیز بیان کرد که هدف این مجموعه فروش نبوده، بلکه آنها در تلاش برای بررسی تمایل مردم هستند. در واقع آنها در حال سنجش بازار در این نمایشگاه هستند.

براساس صحبت‌های مدیر عامل سامانه کال می، غرفه این مجموعه با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است و این موضوع باعث شده تا آنها به موضوع پیشرفت بیشتر امیدوار شوند و در اینده خیلی سریع پیشرفت کنند.

وی ادامه داد که مردم با سامانه تماس رایگان از طریق وب آشنا هستند و دوست دارند آن را برای خود داشته و از آن استفاده کنند.

غفارپور در آخر در مورد اهداف آینده کال می سخن گفت و اعلام کرد: «ما قصد داریم در سال آینده کال می را به کسب و کارهای بزرگ ارائه کنیم. سامانه کال می را، کسب و کارها خود دولوپ می‌کنند که البته شرکت‌های کوچک به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند. البته هدف کال می این است که این دولوپ را نیز خود انجام دهد و کسب و کارها به جای اینکه از سامانه خود استفاده کنند از سامانه کال می استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه‌های 18 و 47 در سالن‌های 12 و 13 که مربوط به سامانه کال می است، دیدن کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کال می

ارائه سامانه تماس از طریق وب

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]