اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293872312564

رونمایی از دو ویژگی جدید پیام رسان گپ با حضور آذری جهرمی در الکامپ 98

کد: 139804293872312564

http://bit.ly/2SrpdEk

، تهران , (اخبار رسمی): پیام رسان گپ محصول شرکت توسعه سامان است که از سال 84 در زمینه آی تی فعال بوده است. بخش تحقیق و توسعه گپ از سال 90 شروع به کار کرده است. این پیام رسان دی ماه 95 توسط متخصصان رونمایی شده و بالاخره در زمستان 96 به عموم عرضه شد.

رونمایی از دو ویژگی جدید پیام رسان گپ با حضور آذری جهرمی در الکامپ 98
رونمایی از دو ویژگی جدید پیام رسان گپ با حضور آذری جهرمی در الکامپ 98

گپ یک پیام رسان خصوصی است که تمامی امکانات سایر پیام رسان‌ها را دارد. گپ علاوه بر این ویژگی‌های عمومی، امکانات بیشتری نیز دارد که می‌توان به بحث خدمات مالی و پرتال کسب و کار اشاره کرد.

در بخش خدمات مالی افرادی که عضو گپ نیستند نیز می‌توانند برای افرادی که در پیام رسان گپ عضو هستند، پول واریز کنند. بخش پرتال کسب و کار هم یک زیرساخت بسیار قوی است که کسب و کارها می‌توانند در آنجا خدمات و سرویس‌های خود را ارائه دهند؛

پیام رسان گپ دو مدل خدمات سازمانی دارد. یک مدل از خدمات این است که یک سازمان از طریق پیام رسان گپ خدمات خود را به مردم ارائه دهد و دیگر این که گپ می‌تواند پیام رسان اختصاصی به سازمان‌ها ارائه دهد که فقط افراد آن سازمان بتوانند از آن استفاده کنند و جنبه عمومی نداشته باشد.

هدف مجموعه گپ از شرکت در نمایشگاه الکامپ به گفته حسین کیانی مدیر روابط عمومی پیام رسان گپ، در ابتدا برقراری ارتباط با مخاطبان بوده است؛ چه کسانی که از گپ استفاده می‌کنند و چه کسانی که از آن استفاده نمی‌کنند.

همچنین هدف دیگر ارتباط با بیزنس‌ها و سازمان‌های دولتی بوده که این مجموعه بتواند به آنها خدمات ارائه دهد.

در نمایشگاه الکامپ 98 از دو ویژگی جدید این پیام رسان نیز با حضور وزیر ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی، رونمایی شد که یکی از این ویژگی‌ها، تماس تصویری است که قرار است تا آخر هفته یا اواسط هفته آینده در دسترس عموم قرار گیرد و دیگری بحث کامنت‌گذاری است که از این پس کاربران می‌توانند در کانال نیز کامنت بنویسند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پیام رسان گپ به ادرس gap.im مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیام رسان گپ

گپ؛ پیام رسانی مطابق با بروزترین فناوری‌های جهان پیام‌رسان گپ؛ فــراتـــر از ارتباط

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]