اطلاعات تماس
  • 222*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804303872812565

اولین حضور بیدوپین در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

کد: 139804303872812565

http://bit.ly/2SrCltf

، تهران , (اخبار رسمی): بیدوپین به عنوان یک پلتفرم خرید و فروش با هدف معرفی برند و ارائه خدمات خود در الکامپ ۹۸ شرکت کرده است.

اولین حضور بیدوپین در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹
اولین حضور بیدوپین در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

«بیدوپین» به عنوان یک اپلیکیشن خرید و فروش است که تقریبا تمام فروشگاه‌های سطح شهر را پوشش می‌دهد.

این برنامه یک ماه است که به صورت رسمی وارد بازار شده و خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. در طی این مدت کوتاه بیدوپین، ۵۰ هزار کاربر جذب کرده است.

نحوه کار این برنامه به این صورت است که کاربران پس از ثبت درخواست خود، درخواستشان به تمامی فروشنگان آن محدوده فرستاده می‌شود و آن‌ها بهترین محصولاتی را که مناسب باشد برای خریدار ارسال می‌کنند. در نهایت خریدار حق انتخاب کالای درخواستی را دارد.

هدف این مجموعه از شرکت در الکامپ ۹۸ معرفی مدل کسب و کار و جذب مشتریان جدید است.

طبق سخنان مهسا عباسی مدیر پروژه بیدوپین تا بازار اینترنتی تا به حال به دست برنامه‌هایی بوده است که خودشان سمت و سوی بازار و قیمت‌ها را تعیین می‌کنند‌.

او در این زمینه گفت: «بیدوپیک این انحصار را شکسته است و در قیمت‌ها هیچ دخالتی ندارد. با این کار فروش فروشنده‌ها بیشتر و سود خریداران افزایش می‌یابد.»

بسیاری از اوقات به دلیل اینکه برای افراد دیدن جنس و لمس کردن آن از اهمیت برخوردار است از خرید اینترنتی استفاده نمی‌کنند اما بیدوپین این موضوع را پوشش داده است و افراد می‌توانند با دیدن کالای درخواستی دست به انتخاب آن بزنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور، از تاریخ 27 تا 30 تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت bidopin.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیدوپین

بیدوپین رابطی بین شما و فروشنده‌های اطرافتان است؛ شما درخواستی برای خرید یک کالا را در بیدوپین ثبت می‌کنید و ما این درخواست را برای همه فروشنده‌های شهر ارسال می‌کنیم. درواقع بیدوپین یک مرکز خرید بزرگ است که همه فروشگاه‏های سطح شهر در صنف‌های مختلف داخل آن عضو هستند؛ بدین ترتیب می‌توانید کالایی را که دوست دارید انتخاب کنید و درخواست خریدش را ثبت کنید؛ سپس ما درخواست شما را به تمام فروشگاه‏های سطح شهر که کالای موردنظرتان را دارند، می‌فرستیم. اما مهم‌ترین ویژگی بیدوپین این است که می‌توانید حتی وقتی به‌طور دقیق نمی‌دانید که چه مدل کالایی را باید بخرید، می‌خواهید بخرید بازهم پیشنهادهای مختلفی را با توجه به بودجه‌تان، از فروشگاه‏های عضو بیدوپین دریافت می‌کنید؛ سپس از بین این پیشنهادها، موردی که مناسب نیازهایتان است را انتخاب می‌کنید. کافی است از طریق گزینه «درخواست خرید» در پایین سمت راست اپلیکیشن، مشخص کنید که چه نوع کالایی و از چه برندهایی می‌خواهید. درنهایت هم محدودیت هزینه‌تان را به همراه توضیحات سفارشتان، وارد و درخواستتان را ثبت می‌کنید تا در مدت کوتاهی، بهترین‌های شهر را به شما نشان دهیم!

اطلاعات تماس
  • 222*****
[نمایش اطلاعات]