اطلاعات تماس
  • 021222*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980430387339462

نیکزی از اپلیکیشن خود در الکامپ ۹۸ رونمایی کرد

کد: 13980430387339462

http://bit.ly/2LzouAv

، تهران , (اخبار رسمی): نیکزی یکی از استارتاپ‌های موسسه نیکزیست فردا است که در الکامپ ۲۰۱۹، از اپلیکیشن و خدمات خود رونمایی کرد.

نیکزی از اپلیکیشن خود در الکامپ ۹۸ رونمایی کرد
نیکزی از اپلیکیشن خود در الکامپ ۹۸ رونمایی کرد

نیکزی که تا پیش از این با عنوان وب‌سایت فعالیت می‌کرد، در الکامپ 98 از اپلیکیشن آن رونمایی شد.

نیکزی اپلیکیشنی است که در حوزه آموزش مجازی فعال است. این استارتاپ از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرد و تمرکز اولیه خود را بر روی تولید محتوا گذاشت. سال ۹۶ وبسایت این استارتاپ قابل استفاده شد و امسال در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ اپلیکیشن آن عرضه شد.

در این برنامه، آموزشی در قالب ویدیو بر پایه تکنولوژی آموزشی، طراحی می‌شود و پس از طی کزدن اصولی همه مراحل تولید، در نهایت بر روی اپلیکیشن گذاشته می‌شود.

دوره‌های آموزشی این برنامه، حوزه‌های گوناگونی از جمله سلامت، آی‌تی، روان‌شناسی، کسب و کار، هنر و ... را پوشش می‌دهد.

امیر محمد فضلی، مدیر عامل نیکزی در خصوص این استارتاپ گفت: «همه عرصه‌های زندگی افراد تغییر و پیشرفت کرده است برای مثال استفاده از تاکسی، خرید از بازار و ... امروزه به شکل دیگری انجام می‌شود‌. آموزش هم در همین راستا باید بر اساس سبک زندگی افراد تغییر کند. نکته دیگر آن که محدودیت‌هایی از جمله بعد زمان و مکان، عدم دسترسی به استاد خوب، هزینه‌های بالای کلاس‌های آموزشی و ...  بر سر راه آموزش وجود دارد که همین محدودیت‌های آموزش حضوری و دغدغه آموزش، باعث شد ما به سمت تولید این اپلیکیشن قدم برداریم.»

وی در ادامه در خصوص هدف این مجموعه افزود: «نیکزی یعنی به دنال زندگی بهتر بودن‌ و ما معتقدیم دانایی و یادگیری پله‌های زندگی بهتر است.»

یکی از مزیت‌های رقابتی این استارتاپ در زمینه کیفیت تولید محتوا است. در این مجموعه هم محتوا تولید و هم نظارت بر آن انجام می‌شود تا بهترین کیفیت به مخاطبان ارائه داده شود‌.
مزیت بعدی در زمینه کیفیت فنی و بصری برنامه نیکزی است. در این راستا سعی بر آن است که به ابعاد هنری و بصری توجه شود و همچنین موضوعات کاربردی و مهارت‌محور مطرح شود.

نیکزی در الکامپ امسال در دو غرفه حضور دارد. یکی از غرفه‌ها برای آشنایی با کسب و کار‌ها و دیگری برای جذب کاربر عمومی است.

الکامپ ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.nikzee.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکزی

آموزش مجازی در قالب فیلم آموزشی در موضوعات روانشناسی، خانواده و ازدواج، فرزند پروری،مهارت های فردی، سلامت، تغذیه، مدیریت و کسب و کار، بازاریابی و فروش، نرم‌افزارها، برنامه نویسی، شبکه و امنیت

اطلاعات تماس
  • 021222*****
[نمایش اطلاعات]