اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804303873612466

معرفی چند موسسه خیریه در تهران

لیست موسسه‌های خیریه تهران

کد: 139804303873612466

http://bit.ly/2SsMqpL

، تهران , (اخبار رسمی): انواع موسسه خیریه در تهران وجود دارد. با داشتن لیست موسسه های خیریه تهران امکان دسترسی سریع‌تری به موسسات خیریه تهران و مراکز خیریه تهران را می‌توان داشت.

موسسه خیریه در تهران – لیست موسسه های خیریه تهران
موسسه های خیریه تهران - لیست چند موسسه خیریه در تهران

خوشبختانه تعداد موسسه های خیریه تهران در سال‌های اخیر رو به افزایش است که نشان‌دهنده بالا رفتن میزان اهمیت مردم و همچنین خیّرین به تاسیس موسسه خیریه در تهران جهت حمایت از محرومان، نیازمندان، بیماران خاص و افراد بی‌سرپرست است. انواع موسسه خیریه تهران، با اهداف انسان دوستانه و خداپسندانه کمک به هم نوع تاسیس شده است که در چند سال اخیر توانسته‌اند گام‌های بزرگی در راستای حمایت از کودکان کار، کودکان و زنان بی‌سرپرست، بیماران خاص و خانواده‌های بی بضاعت داشته باشند.

موسسه های خیریه تهران متشکل از خیّرین دلسوز و نیکوکار است که زندگی خود را در راه کمک به خلق الله وقف کرده‌اند و با تلاش‌های خود در این حوزه توانسته‌اند به فرهنگ‌سازی مسئله حمایت از افراد محروم، کمک شایانی کنند. این موسسه های خیریه در تهران در چند سال اخیر توانسته‌اند بسیاری از شهروندان را تشویق کنند که در جهت ریشه‌کن‌سازی فقر قدم بردارند.

لیست موسسات خیریه تهران شامل نام موسسه، حوزه فعالیت، آدرس و اطلاعات مفید از این موسسات است که در ادامه آورده شده است. لازم است خاطر نشان شود که هر کدام از موسسه های خیریه تهران، در حوزه‌های خاصی فعالیت تخصصی دارند. به عنوان مثال خیریه محک تمرکز خود را روی طیف خاصی از بیماران خاص (سرطانی‌ها) معطوف کرده است. یا مثلا موسسه خیریه نور فدک فقط در حوزه‌های تخصصی کودکان کار، کودکان و زنان بی سرپرست و همچنین بیماران خاص فعالیت می‌کند.

چنانچه افرادی قصد حمایت از نیازمندان را دارند و یا اینکه در اطراف زندگی خود بیماران خاص، کودک و یا زن بی سرپرست و همچنین کودک کاری را می‌شناسند که نیازمند حمایت است، می‌توانند با شماره‌گیری 02188001185 با کارشناسان نور فدک (موسسه خیریه در تهران ) تماس بگیرند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر موسسات خیریه می‌توانند به سایت خیریه نور فدک به آدرس www.noorfadak.ir/Portal/home مراجعه کنند.

لیست برخی موسسه های خیریه تهران

نام موسسه

حوزه فعالیت

اطلاعات و آدرس

محک

بیماران سرطانی

شماره ثبت : 6567 سال تاسیس : 1370 تلفن : 02123540 آدرس : میدان اقدسیه- ابتدای بزرگراه ارتش- سه راه ازگل- بلوار شهید مژدی- خیابان پروفسور پروانه وثوق- بلوار محک | وبسایت : mahak-charity.org

نور فدک

کودکان کار، بیماران خاص، زنان بی سرپرست، ایتام

شماره ثبت : 1445 سال تاسیس : 1381 تلفن : 02123540 آدرس : تهران- خ شریعتی - بالاتر از یخچال - پشت پارک کودک - کوچه غنچه - پ4

نیکوکاران شریف

زنان و کودکان بدسرپرست

شماره ثبت : 1302/25607 سال تاسیس : 1370 تلفن : 02188001185 آدرس : تهران، میدان توحید، خیابان پرچم، بین رودکی و خوش، کوچه نیکوئی، پلاک ۳

رعد

مددکاری، توان بخشی

شماره ثبت : --- سال تاسیس : ---- تلفن : ۸۸۰۷۶۳۲۵ آدرس : تهران - شهرک غرب - فاز دو - هرمزان - پیروزان جنوبی - شماره ۷۴

سیدالشهدا

ایتام و زنان سرپرست خانوار

شماره ثبت : 27445 سال تاسیس : 1384 تلفن : 02123540 آدرس : تهران – خیابان هاشمی بین خیابان خوش و خیابان قصرالدشت
پلاک 322

شعف

خانواده های نیازمند

شماره ثبت : 36759 سال تاسیس : 1395 تلفن : 02188504229 آدرس : تهران، سهروردی، خیابان هویزه، خیابان یوسفیان، کوچه مهماندوست (سوم)، پلاک 8

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه نور فدک

موسسه خیریه نور فدک حامی ایتام، کودکان کار، بیماران خاص، کودکان و زنان بی سرپرست می باشد. نور فدک یکی از فعال ترین موسسات خیریه در مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان میباشد. گزارشات امور خیریه موسسه در وبسایت رسمی آن در دسترس عموم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه