کد: 139804313875612570

چابک، ارائه‌دهنده راهکارهای مبتنی بر پیام‌رسانی و نرم‌افزارهای تلفن همراه

کد: 139804313875612570

http://bit.ly/2SsCVXD

، تهران , (اخبار رسمی): چابک که از سال ۹۷ به عنوان یک شرکت مستقل شناخته شده است، از 5 سال پیش فعالیت خود را در حوزه تولید همراه بانک شروع کرد. این سرویس اکنون دارای قابلیت‌های اتریبیوشن، پیام‌رسانی‌‌، اتوماسیون و آنالیتیکس است.

چابک، ارائه‌دهنده راهکارهای مبتنی بر پیام‌رسانی و نرم‌افزارهای تلفن همراه
چابک، ارائه‌دهنده راهکارهای مبتنی بر پیام‌رسانی و نرم‌افزارهای تلفن همراه

چابک، یک سرویس نرم افزای است که به برنامه‌های موبایل در حوزه بهینه‌سازی جذب کاربر خدمات می‌دهد. این سرویس تا سال ۹۶، زیر مجموعه‌ شرکت آتیه داده پرداز بود.

مجموعه آتیه داده پرداز، از حدود پنج سال پیش، فعال در حوزه تولید همراه بانک بوده است. در واقع این مجموعه در تیم توسعه اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت داشته و برای بانک‌ها خدمات مختلف ارائه می‌کرد. اولین همراه بانک ایران توسط این شرکت برای بانک تجارت آتیه نوشته شد.

با توجه به بازار روز، این نیاز شفاف‌سازی اپلیکیشن و ایجاد ارتباط با کاربران از طریق نوتیفیکشن و اس‌ام‌اس انجام شود.  سرویس‌های خارجی نیز در این زمینه هم هزینه‌بر بودند و هم بانک‌ها به دلیل بحث امنیت اجازه گذاشتن سرویس خارجی در اپلیکشین خود را نمی‌دادند. در نتیجه بر اساس نیاز بازار این شرکت از سال ۹۴ شروع به تولید  یک سرویس جدید کرد.

سرویس چابک در سال ۹۴ در اپلیکیشن برنامه «نود» گذاشته شد و توسط کاربران میلیونی این برنامه استفاده شد. همچنین این سرویس در اپلیکیشن بانک‌های انصار ملت و شهر نیز استفاده شد.

 به مرور زمان سرویس چابک گسترده‌تر شد و در شهریور ۹۷ با نام راهکار‌های آنی چابک، یک شرکت مستقل را شکل داد و در الکامپ ۹۷ از آن رونمایی شد.

از دستاورد‌های چابک می‌توان به همکاری با شرکت‌های مختلف از جمله تپسی، الوپیک، نماوا، شاتل، زرین پال و ... نام برد.

این سرویس دارای قابلیت‌های اتریبیوشن، پیام‌رسانی‌‌، اتوماسیون و آنالیتیکس است.

زاری، موسس و مدیر عامل چابک در خصوص این شرکت گفت: «چابک بر اساس نیاز و ترند بالا آمده است و نگرش خاص ما به بازار باعث شد محصول دست‌پخت ما، مفید واقع شود. رویای من این است که یک روزی چابک بتواند در بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی تاثیر به سزایی داشته باشد.»

این شرکت که سال گذشته در الکامپ از محصول خود رونمایی کرد، امسال در آن غرفه‌ای نداشته و به عنوان بازدیدکننده شرکت کرده است.

زاری در این خصوص گفت: «از آن جایی که مشتریان ما کسب و کار‌ها هستند تصمیم گرفتیم امسال به عنوان بازدیدکننده شرکت کنیم و از غرفه‌ها دیدن کنیم.»

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت chabok.io مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهکارهای آنی چابک

شرکت راهکار‌های آنی چابک، مدرن‌ترین زیر مجموعه‌ی شرکت دانش‌بنیان آتیه‌داده‌پرداز، نخستین و پرترافیک‌ترین بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور است. ارائه راهکارهای مبتنی بر پیام‌رسانی و نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه در زمینه ارتباطات و خدمات بانکداری الکترونیکی به بیش از 20 بانک و موسسه مالی کشور از جمله موفقیت‌های آتیه داده پرداز طی 16 سال فعالیت در بازار ایران است. در حال حاضر بیش از 800 مشتری حقوقی از بخش‌های مختلف صنعت و بازرگانی، از خدمات ارزش‌افزوده آتیه داده‌پرداز جهت اطلاع‌رسانی به مشتریان خود استفاده می‌کنند.