اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804313875712574

برگزاری اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

مجتمع فنی تهران به نمایشگاه تبلیغات بازاریابی و کسب و کار پیوست

کد: 139804313875712574

http://bit.ly/2LABm9w

، (اخبار رسمی): یکی از مزیت‌های این مجموعه نسبت به سایر فعالان این حوزه، استفاده از محیط شبیه‌سازی شده کاری در آموزشگاه و استفاده از دانشجویان در پروژه‌های کارآموزی و همچنین وجود کادری مجرب و کار آزموده است که اصطلاحا راه این کار پیموده‌اند. این مجموعه در واقع شکاف میان صنعت و دانشگاه را در این حوزه پر می‌کند.

مجتمع فنی تهران به نمایشگاه تبلیغات بازاریابی و کسب و کار پیوست
مجتمع فنی تهران به نمایشگاه تبلیغات بازاریابی و کسب و کار پیوست

 به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، مجتمع فنی تهران شرکتی فعال در زمینه آموزش حسابداری، به خصوص حسابداری حوزه بازار کار و موارد مرتبط است.

مدیر نمایندگی این مجموعه در اصفهان در گفتگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: این مجموعه یکی از برندهای برتر آموزشی مهارت محور در کشور محسوب می‌شود.

محسن مختاری افزود: یکی از مزیت‌های این مجموعه نسبت به سایر فعالین این حوزه، استفاده از محیط شبیه سازی شده کاری در آموزشگاه و استفاده از دانشجویان این مجموعه در پروژه‌های کارآموزی و همچنین وجود کادری مجرب و کار آزموده است که اصطلاحا راه این کار پیموده اند. این مجموعه در واقع شکاف میان صنعت و دانشگاه را در این حوزه پر می‌کند.

وی گفت: اصلی‌ترین مخاطبان این مجموعه، حسابداران آماده ورود به بازار کار و کسب و کارهایی است که حسابدارانشان نیاز به آموزش دارند. اثری که ما می‌توانیم بر روی مدیران کسب و کارها بگذاریم، کمک به بهبود کسب و کار آنها از طریق آموزش پرسنل و خود آنها به وسیله دوره‌های آموزشی متفاوت است تا بتوانند بهترین رشد و توسعه را تجربه کنند.

مجتمع فنی تهران یکی دیگر از شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار را تشکیل می‌دهد و 16تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]