اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804313875812575

برگزاری اولین نمایشگاه تبلیغات،بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

شرکت حسابان گستر به جمع غرفه داران نمایشگاه بازاریابی و مدیریت اصفهان پیوست

کد: 139804313875812575

http://bit.ly/2SsbXPZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): مخاطبان اصلی خدمات حسابان گستر، کلیه افراد فعال در زمینه کسب و کار هستند که نیاز به خدمات حسابداری، حسابرسی و سیستم‌های حسابداری مدون و منظم دارند. در این مجموعه روند مالی و صورت سود و زیان و به طور کل گزارش‌های مدیریتی هر مشتری در لحظه بررسی و سیگنال مرتبط با آن را ارائه می‌شود.

شرکت حسابان گستر به جمع غرفه داران نمایشگاه پیوست
شرکت حسابان گستر به جمع غرفه داران نمایشگاه بازاریابی و مدیریت اصفهان پیوست

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار،‌ شرکت حسابان گستر، شرکتی در حوزه خدمات مالی است که از صفر تا صد خدماتی چون حسابداری و پیش حسابرسی بیمه، مالیات و حسابرسی داخلی، تامین نیروی متخصص، نظارت و کنترل حسابها بر حسابداری در سیستم حسابداری را بسته به نیاز مشتریان، به آن‌ها ارائه می‌دهد.

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: فعالیت این شرکت، فعالیت گسترده‌ای بوده و تنوع زیادی در آن وجود دارد، به دلیل فعالیت حرفه‌ای و استقبال از آن توسط مشتریان، موفق به ارائه خدمات به شرکت‌های بزرگی چون شرکت سامان گستر و کنکاش شده‌ایم.

نسوئیان افزود: مخاطبان اصلی خدمات ما کلیه افراد فعال در زمینه کسب و کار هستند که نیاز به خدمات حسابداری، حسابرسی و سیستم‌های حسابداری مدون و منظم دارند. ما در این مجموعه می‌توانیم روند مالی و صورت سود و زیان و به طور کل گزارش‌های مدیریتی هر مشتری را در لحظه بررسی و سیگنال مرتبط با آن را به کسب‌وکار مربوطه ارائه دهیم.

شرکت حسابان گستر که در میان شرکت‌کنندگانِ نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلغات و مدیریت کسب و کار  قرار دارد، از 16 تا 19 مرداد ماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حسابان گستر

مؤسسه حسابان گسترآگاه مجموعه ای است که با جذب افراد نخبه و شایسته ضمن اشتغال زایی در حوزه مالی و اقتصادی، با طراحی و پیاده سازی موازین حرفه ای در جهت کاری و ارتقاء بهره وری منابع فعالان و بنگاه های اقتصادی به دنبال کاهش هزینه و حداکثر نمودن کسب سود بر اساس ظرفیت های قانونی فعالیت های ایشان بوده و گام های استواری در این زمینه را آغاز نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]