کد: 139804313876012577

برگزاری اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آگاه به جمع حاضران نمایشگاه تبلیغات اصفهان پیوست

کد: 139804313876012577

http://bit.ly/2LyOdsN

، اصفهان , (اخبار رسمی): آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آگاه، موسسه‌ای فعال در رشته امور مالی و بازرگانی است که با رویکرد کاربردی کردن آموزش‌ها، فعالیت می‌کند. این آموزشگاه در اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار

آموزشگاه فنی و حرفه ای آگاه نیز به جمع متخصصین شرکت‌کننده در نمایشگاه پیوست
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آگاه به جمع حاضران نمایشگاه تبلیغات اصفهان پیوست

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آگاه، موسسه‌ای فعال در رشته امور مالی و بازرگانی (حرفه‌های تخصصی بازاریابی، فروش، دیجیتال مارکتینگ، مهندسی فروش، ویزیتوری حرفه‌ای، مدیر فروش، مدیریت و MBA، بیمه‌های بازرگانی و در نهایت سرمایه‌گذاری در بورس داخلی و بین المللی) است که با رویکرد کاربردی کردن آموزش‌ها، فعالیت می‌کند.

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: مزیت ما منحصر به فرد بودن آموزش‌های ماست، که دارای جنبه‌های مشاوره‌ای است. آموزش‌های ما بیشتر با استفاده از متد کوچینگ و منتورینگ افراد، به صورت عملی و کاربردی در راه توسعه کسب و کار مهارت آموزان صورت می‌پذیرد.

راضیه ندافی افزود: در دوره‌های آموزشی تخصصی، در مجموعه آگاه صاحبان کسب و کار موظف هستند در طول دوره آموزشی بر روی اشکالات شغل خود تمرکز کرده و در پایان دوره گزارش پایانی خود را براساس میزان پیشرفت و افزایش توانمندی کسب و کارشان ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مخاطبان ما شامل مدیران کسب و کارهای مختلف در همه اصناف و مشاغل هستند. مشاغل خدماتی، صنعتی و کشاورزی و مشاغل نوین همگی نیازمند کسب مهارت‌های بازار و فروش و به دست آوردن دیدگاه‌های مدیریتی در راستای کسب مزیت رقابتی و حفظ جایگاه خود در عرصه کسب و کار هستند و ما این امر مهم را در غالب آموزش‌های کاربردی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهیم. در یک جمله با آگاه مدیران آگاه می‌شوند؛ ما راه‌های صحیح ورود به بازار، ایجاد بازار و حفظ آن را به مدیران هدیه می‌دهیم.

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آگاه که یکی دیگر از شرکت‌کنندگان متخصص نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار را تشکیل می‌دهد، 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه فنی حرفه ای آگاه

آموزشگاه فنی حرفه ای