اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804313876712579

برگزاری اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

مجتمع چاپ مهراد به جمع متخصصان نمایشگاه بازاریابی اصفهان پیوست

کد: 139804313876712579

http://bit.ly/2StumMd

، (اخبار رسمی): مجتمع چاپ مهراد اولین چاپخانه‌ای بود که با استفاده از فناوری اطلاعات و ایجاد وب‌سایت اینترنتی، فرایند سفارش محصولات چاپی و رهگیری آن را در اصفهان پایه‌گذاری کرد.

مجتمع چاپ مهراد به جمع متخصصین نمایشگاه پیوست
مجتمع چاپ مهراد به جمع متخصصان نمایشگاه بازاریابی اصفهان پیوست

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات ومدیریت کسب و کار، مجتمع چاپ مهراد  که از سال 1378 تاسیس و هم اکنون به عنوان اولین و بزرگترین چاپخانه دارنده خط تولید کامل انواع محصولات چاپیِ تبلیغاتی و فرم‌های اداری در مرکز و جنوب کشور فعالیت می نماید؛ به جمع غرفه داران نمایشگاه پیوست.

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: مجتمع چاپ مهراد علاوه بر آن که برای اولین بار با ایجاد فرم‌های عمومی، باعث کاهش قیمت تمام شده محصولات چاپی تبلیغاتی به نفع مصرف کننده شد، اولین چاپخانه‌ای بود که با استفاده از فناوری اطلاعات و ایجاد وبسایت اینترنتی، فرایند سفارش محصولات چاپی و رهگیری آن را در اصفهان پایه گذاری کرد. این خود زمینه ای را فراهم کرده تا علاوه بر استقبال مشتریان در سطح شهر و استان اصفهان، بسیاری از فعالان عرصه چاپ و تبلیغات از سایر استان‌ها به ویژه استان‌های مرکزی و جنوبی کشور نیز به این مجموعه جذب شوند.

سید حسام محمودیه افزود: چاپ مهراد به پشتوانه پیشینه و امکانات کامل خود، هم اکنون دارای متنوع‌ترین سبد کالای محصولات چاپی تبلیغاتی اعم از بیش از 70 نوع انواع کارت ویزیت و برچسب، انواع سربرگ، تراکت، پاکت، پوستر، ساک‌های دستی تبلیغاتی و سایر محصولات چاپی در قالب فرم‌های عمومی و اختصاصی است. به علاوه امتیازات منحصر به فردی همچون داشتن سه شعبه تحویل در نقاط کلیدی شهر اصفهان، قیمت های کاملاً رقابتی و حداقلی، تخفیف‌های پلکانی، امکان انتخاب زمان تحویل توسط مشتری، داشتن گارانتی محصولات و غیره این مجموعه را با اختلاف، از سایرین متمایز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: چشم انداز ما در کوتاه مدت، افتخار همکاری و تعامل با تمامی همکاران به ویژه کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و دفاتر فنی در کل کشور بوده و امیدواریم در میان مدت با به روز کردن ماشین آلات و امکان افزایش ظرفیت تولید، سایر محصولات چاپی در زمینه بسته بندی و غیره را نیز در سبد محصولات خود قرار دهیم.

مدیرعامل مجتمع چاپ مهراد تصریح کرد: در حال حاضر به طور مستقیم بیش از 40 نفر پرسنل جوان و متخصص در مجتمع چاپ مهراد مشغول به کار هستند و همچنین پنج تیم و شرکت در زمینه‌های فنی و تعمیر و نگهداری، حقوقی، آی تی، نرم افزار و توسعه بازار و برند، به عنوان مشاور یا پیمانکار تخصصی، این مجموعه را همراهی می کنند. به علاوه، زمینه اشتغال بیش از یکصد نفر دیگر نیز به طور غیرمستقیم فراهم شده است.

سید حسام محمودیه ادامه داد: مجتمع چاپ مهراد در تلاش است تا به مناسبت رویداد اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، وبسایت اینترنتی جدید این مجموعه به نشانی www.mehradprint.com را که حاصل بیش از دو سال تلاش تیم برنامه‌نویسی است، جایگزین وبسایت فعلی کند. البته هم اکنون وبسایت جدید در حال طی کردن مراحل نهایی و تست بوده و امیدواریم بتوانیم از آن، همزمان با این نمایشگاه رونمایی کنیم.

این مجموعه که یکی دیگر از شرکت‌کنندگان متخصص نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار را تشکیل می‌دهد، 16تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع چاپ مهراد

چاپ مهراد یکی از زیر مجموعـه های بزرگ شرکت توسعـه صنـایـع و بـازرگانی مهراد می باشد که به عنوان نقطه آغازین، از ابتدای تأسیس این شرکت تا کنون به ارائه خدمات می پردازد. هم اکنون این مجموعه با در اختیار داشتن حلقه کاملی از ماشین آلات چاپ و پس از چاپ، ارائه دهنده خدماتی چون چاپ افست چهاررنگ و تکرنگ دوورقی، چاپ افست چهاررنگ و تکرنگ GTO، لترپرس (قالب زنی و خط تا)، ملخی و همچنین خدماتی چون سلفون کشی واتربیس و حرارتی (مات و براق)، یووی سیلک (موضعی) و سیلندری، امباس(طرح زنی) و غیره می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]