اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804313876912581

حضور آژانس تخصصی دیجیتال برندینگ بهیار در نمایشگاه تبلیغات اصفهان

کد: 139804313876912581

http://bit.ly/2LvNFnr

، اصفهان , (اخبار رسمی): بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای مختلف، با دسترسی به حجم گسترده‌ای از بازار و با قیمت بسیار مقرون به صرفه، مزایای بسیاری به ارمغان می‌آورد و بر خلاف تبلیغات تلویزیونی یا چاپی، این روش امکان بازاریابی کاملا شخصی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند.

حضور آژانس تخصصی دیجیتال برندینگ بهیار در نمایشگاه
حضور آژانس تخصصی دیجیتال برندینگ بهیار در نمایشگاه تبلیغات اصفهان

 به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، آژانس دیجیتال برندینگ بهیار مجموعه‌ای فعال در زمینه طراحی صفحات وب، تبلیغات و مدیریت صفحات مجازی است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز و با گسترش این فضا در جامعه و نیاز مدیران کسب کارها، خدمات خود را در ارتباط با دیجیتال مارکتینگ افزایش داد.

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه، اظهار کرد: بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای مختلف، با دسترسی به حجم گسترده‌ای از بازار و با قیمت بسیار مقرون به صرفه، مزایای بسیاری به ارمغان می‌آورد و بر خلاف تبلیغات تلویزیونی یا چاپی، این روش امکان بازاریابی کاملا شخصی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند.

محمدرضا کیانی افزود: به طور کلی از مهم‌ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) می‌توان به مورد هدف قرار دادن مخاطبین، با روش‌های مقرون به صرفه و قابل اندازه گیری و همچنین افزایش وفاداری به یک برند خاص و راه اندازی فروش آنلاین اشاره کرد.

وی تصریح کرد: البته مزایای بازاریابی دیجیتالی به موارد فوق محدود نشده و مواردی نظیر دسترسی جهانی، تبدیل شدن به حالت رقابتی، هزینه کم، افزایش میزان سوددهی، بهینه سازی و تطابق آسان، نتایج قابل اندازه‌گیری و پیگیری و اشتراک گذاری آسان نیز از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود.

مدیرعامل آژانس دیجچیتال برندینگ بهیار، ضمن معرفی مشتریان و بازارهدف خود که پزشکان، کلینیک‌ها، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، موسسات آموزشی و به طور کلی همه کسب و کارها را شامل می‌شود، گفت: مواردی چون طراحی سایت، اپلیکیشن موبایل، خدمات طراحی گرافیکی،  سئو، تولیدمحتوا و تبلیغات اینترنتی، مشاوره طراحی و اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی در فضای مجازی، پنل های پیامکی،  کارت ویزیت الکترونیک USSD –CRM تنها بخشی از خدمات این مجموعه به کسب و کارها را تشکیل می‌دهد.

آژانس دیجیتال برندینگ بهیار که به تازگی به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار پیوسته است، از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس دیجیتال برندینگ بهیار

آژانس دیجیتال برندینگ بهیار با دارا بودن یک تیم حرفه ای و متعهد نیازهای شما را در زمینه دیجیتال برندینگ ، دیجیتال مارکتینگ ،طراجی وب سایت ،سئو ،بازاریابی اینترنتی وتولید محتوا برطرف می سازد و شما را برای حضور متفاوت و قوی در این عرصه یاری می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]