اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804313877412582

بیمه تکمیلی زایمان

کد: 139804313877412582

http://bit.ly/2SwGxI1

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به افزایش هزینه‌های زایمان به صورت زایمان طبیعی یا سزارین که در تهران و سایر شهرها انجام می‌شود، داشتن بیمه تکمیلی که جبران‌کننده هزینه‌های زایمان باشد از اهمیت زیادی برخوردار بوده، لیکن یافتن بهترین شرایط بیمه تکمیلی برای زایمان امری ضروری خواهد بود.

بهترین بیمه تکمیلی زایمان
بیمه تکمیلی برای زایمان

بیمه زایمان یا بیمه تکمیلی:

هزینه زایمان طبیعی یا سزارین توسط شرکت‌های بیمه‌گر بازرگانی و بیمه‌گرهای پایه تحت عنوان بیمه تکمیلی و به عنوان پوشش اضافی در بیمه تکمیلی قرار می‌گیرد تا هزینه‌های جراحی، بستری و زایمان را پرداخت کند.

بیمه تکمیلی زایمان انفرادی:

بیمه زایمان به عنوان پوشش تابعه در بیمه درمان تکمیلی بوده که به طور کلی این خدمات به صورت گروهی یا سازمانی ارائه می‌شود، اما در شرکت بیمه سامان طرح بیمه تکمیلی برای استفاده از پوشش زایمان به صورت انفرادی یا خانواده نیز قابل تهیه است.

شرایط بیمه زایمان و سقف تعهدات بیمه زایمان:

یکی از مهمترین فواید بیمه‌های تکمیلی برای زایمان، آن است که بیمه‌شدگان می‌توانند میزان تعهدات خود را از 500،000 تومان تا 5،000،000 تومان انتخاب کنند. در بیمه‌های تکمیلی انفرادی نیز پوشش زایمان بسته به نوع طرح انتخابی متفاوت و ثابت است.

پرداخت هزینه زایمان با بیمه تکمیلی:

هزینه زایمان طبیعی یا سزارین توسط وزارت بهداشت و تعرفه اعلامی از سوی آنها تعیین می‌شود و مراکز درمانی باید براساس آن عمل کرده و مطابق تعرفه از بیمار هزینه دریافت کنند، لیکن در بیمه تکمیلی زایمان سامان تعهدات متعددی برای انتخاب وجود دارد که بیمه شده می‌تواند بر اساس حق بیمه مورد نظر، پوشش بیمه‌ای خود را انتخاب کند. لذا هزینه زایمان با بیمه تکمیلی سامان تا سقف 5.000.000 تومان قابل پرداخت است.

تفاوت پرداخت بیمه تکمیلی در زایمان طبیعی یا سزارین:

هزینه زایمان بر اساس اصل غرامت به بیمه شده پرداخت می‌شود، لذا اگر چه تحقیقات علمی نشان دهنده آن است که در زایمان طبیعی سلامت مادر و فرزند بیشتر حفظ خواهد شد، اما با توجه به شرایط بیمه تکمیلی برای زایمان، تفاوتی برای شرکت‌های بیمه‌گر بابت نوع زایمان وجود ندارد و کلیه هزینه‌های آن تا سقف تعهدات بیمه تکمیلی قابل پرداخت است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه تکمیلی زایمان می‌توانند به نیکسا درمان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکسا درمان

در طی سال های اخیر با توجه به عنایت پروردگار، نمایندگی نیکپور کد 189 توانسته است در عرصه صنعت بیمه گامی فراتر گذاشته و در این راه به دستاوردها و افتخارات نیز دست پیدا کند. – نماینده برگزیده شرکت بیمه سامان در سال های ۹۷-1388 – نماینده برگزیده در حوزه خدمات بیمه های زندگی از دیدگاه بیمه مرکزی ایران – نماینده برگزیده شرکت بیمه سامان در فروش بیمه های اندوخته ساز به روایت روزنامه دنیای اقتصاد – عضو برگزیده در ارائه بهترین خدمات بیمه ای به مشتریان از دیدگاه انجمن کیفیت ایران – نماینده برگزیده شرکت بیمه سامان در کنفرانس تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش