اطلاعات تماس
  • 031553*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013881112602

معرفی فروشگاه اینترنتی فرش روز برای خرید فرش

کد: 139805013881112602

http://bit.ly/2JYNxtl

، کاشان , (اخبار رسمی): فروشگاه فرش روز از جدیدترین عرضه کننده‌های فرش ماشینی به صورت اینترنتی است. در ادامه بررسی شده که چرا خرید فرش را باید از فروشگاه‌های اینترنتی انجام داد.

معرفی فروشگاه اینترنتی فرش روز برای خرید فرش ماشینی در انواع مختلف
معرفی فروشگاه اینترنتی فرش روز برای خرید فرش

فرش یکی از اجزای مهم هر منزل است که در خرید آن وسواس زیادی از طرف خانواده‌ها وجود دارد.  خرید این قلم از کالا باید با دقت بسیار بالایی همراه باشد چرا که ممکن است با ضرر زیادی روبه رو شد.

خرید فرش بسیار مهم است زیرا به غیر از ویژگی‌هایی که در ظاهر فرش‌ها دیده می‌شود، برخی از خواص روحی و روانی فرش‌ها را نیز باید در نظر داشت؛ مانند تقویت روحیه، درمان افسردگی و غیره. به سه دلیلی که ذکر شد خرید فرش ماشینی یا دستباف از خریدهای مهمی هستند که نیازمند دقت بالایی هستند.

اگر خرید خوبی انجام شود قطعا دکوراسیون زیباتری نیز وجود خواهد داشت، هم هزینه کم‌تری پرداخت خواهد شد هم دوام آن بیشتر خواهد بود و ضد حساسیت و لطیف نیز است.

خریداران فرش چند دسته هستند:

خریداران عمده فرش که برای تامین نیازهای فروشگاه و نمایشگاه خود اقدام به خرید می‌کنند و حجم بالایی نیاز دارند.

خریدارانی که قصد تغییر فرش خود را دارند: معمولا خانواده‌ها بعد از چندین سال دوست دارند که اقدام به خرید فرش کنند و فرش‌های قدیمی خود را کنار بگذارند.

خرید فرش جهیزیه و نو که عروس‌ها و کسانی که می‌خواهند به خانه نو بروند از این دسته هستند که می‌خواهند اولین فرش زندگی خانوادگی خود را در خانه جدید بخرند.

قبل از خرید فرش باید به چه نکاتی توجه شود؟

فرش‌ها به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند: فرش ماشینی و دستباف.

فرش‌های دستباف دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به فرش‌های ماشینی هستند ولی کیفیت آنها بسیار بالا است و از الیاف طبیعی بافته شده‌اند و علاوه بر این که برای سلامتی خطری ایجاد نمی‌کنند، بلکه آن را تقویت هم خواهند کرد.

این دسته از فرش‌ها مناسب کسانی است که توانایی مالی برای خرید فرش با قیمت بالا را دارند. فرش‌های دستباف حداقل از 5 الی 6 میلیون شروع می‌شوند و تا 200 میلیون تومان و بیش‌تر هم قیمت دارند. که بسته به نوع الیاف مصرفی و ابعاد آن متغیر خواهد بود.  

افرادی که توانایی بالا برای خرید فرش دستباف ندارند باید فرش ماشینی بخرند. فرش‌های ماشینی دارای الیاف مصنوعی ضد حساسیت و با کیفت هستند و قیمت بسیار کم تری هم نسبت به انواع دستباف دارند.

تنوع محصولات فروشگاه فرش روز

فروشگاه اینترنتی فرش روز کاشان دارای تنوع گسترده‌ای در زمینه انواع فرش کاشان است که می‌توان انواع مختلف فرش 700 شانه، فرش 1500 شانه، فرش 500 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1000 شانه، فرش ترک، انواع فرش‌های فانتزی، فرش کودک دخترانه و پسرانه، فرش پتینه، گلیم فرش، گلیم گبه، گلیم گبه عشایری، گلیم جاجیم، سجاده فرش، گلیم فرش متال، فرش شگی، فرش شنل، فرش یکپارچه، تابلو فرش، قالیچه، پادری، کناره، فرش سه بعدی را در آنجا دید.

علاوه بر این که این محصولات در دسته بندی‌های مختلف در فروشگاه اینترنتی فرش روز موجود هستند، طرح‌های مختلف از این محصولات هم دریایی نامحدود را از تنوع تشکیل داده است.

ویژگی‌های برخی از فرش‌های ماشینی 

در فروشگاه فرش روز فرش‌ها تولید کارخانه هستند و با بهترین الیاف موجود در بازار مثل اکریلیک، پنبه، پلی استر و نخ جوت بافته شده‌اند.

فرش 1500 شانه ، یکی از محصولاتی است که دارای بالاترین تراکم و بالاترین ظرافت است. این ظرافت و تراکم بالا نیازمند استفاده از بهترین الیاف و نخ‌ها است تا در هنگام بافت و تولید دچار مشکل نشود.

فرش‌های 1500 شانه دارای نمره نخ 36 الی 38 هستند که با الیاف آکریلیک هیت ست شده یا نخ ترک بافته می‌شوند. در نخ تار و پود این فرش‌ها هم از پنبه، پلی استر و نخ جوت استفاده شده است.

فرش‌های فانتزی هم با استفاده از الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی و پنبه بافته می‌شوند که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می‌توان با خیال راحت آن را برای منزل انتخاب کرد.

تابلو فرش‌ها هم همانند فرش‌های ماشینی، در نخ خاب دارای الیاف آکریلیک هیت ست شده، در نخ تار و پود پنبه، پلی استر و نخ جوت هستند که کیفیت آن را بالا برده است. تابلو فرش‌ها هم در طرح‌های گوناگون منظره، چهره، و ان یکاد و غیره در فروشگاه فرش روز موجود هستند.

فرش ترک ، از فرش‌های بسیار زیبایی است که با الهام از فرش‌های دستباف ترک بافته و تولید می‌شود. کیفیت الیاف این فرش‌ها باید بسیار بالا باشد و از درخشندگی بالایی برخوردار باشد، چون طرح‌هایی که در فرش‌های ماشینی ترک به کار می‌‌رود، همگی شاد و جذاب هستند.

این فرش‌ها معمولا دارای شانه 500 یا 700 هستند که محبوب ترین آن فرش ترک 700 شانه تراکم 2100 است. الیاف آکریلیک هیت ست شده، پنبه و پلی استر از موادی هستند که در بافت این محصول مورد استفاده قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش روز

فروشگاه فرش روز از نخستین فروشگاه های عرضه کننده مستقیم فرش ماشینی از کارخانه برای خریداران می باشد. محصولات عرضه شده در فروشگاه به صورت 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه می باشد که خریداران با توجه به سلیقه خود می توانند محصولات فروشگاه را با قیمت کارخانه خریداری کنند.

اطلاعات تماس
  • 031553*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل