اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013882412336

تولید، نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری و سردخانه‌ای

کد: 139805013882412336

http://bit.ly/31s0bs7

، شیراز , (اخبار رسمی): شرکت نسیم سرمایش ماهان مجموعه‌ای فعال در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع ساندویچ پانل‌های سقفی، ساندویچ پانل‌های دیواری و ساندویچ پانل ‌های سردخانه‌ای است.

تولید  و نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل سقفی،دیواری ، سردخانه ای
ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل دیواری نسل نو از موادهای ساختمانی به شمار می‌روند که در آینده‌ای نه چندان دور ساندویچ پانل جای مصالح سنتی ساختمان‌ها را خواهد گرفت.ساندویچ پانل دارای استقامت بالایی است که با مصالح ساختمان سنتی برابری می‌کند و هیچ ضعفی در مقابله با فشار از خود نشان نمی‌دهد و از لحاظ عایق بودن کیفیت بهتری نسبت به مصالح ساختمانی سنتی دارد.

همچنین استفاده از ساندویچ پانل در پروژه‌های ساختمانی باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌شود. در نتیجه استفاده ازساندویچ پانل کاری معقولانه‌ای است که به دلیل ارزان بودن ساندویچ پانل و افزایش سرعت انجام پروژه برای کارفرمایان جالب و جذاب‌تر است.

کاربرد ساندویچ پانل 

پانل‌های دیواری برای ساختمان سازی، سوله سازی، تولید کانکس، سردخانه‌های ثابت و متحرک، سالن‌های کارخانه، سالن‌های ورزشی و همچنین اتاق‌های حمل بار در صنعت حمل و نقل جاده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع فوم ساندویچ پانل 

  • پلی اورتان (pu) با دانسیته 2+40 کیلو گرم بر متر مکعب
  • نوع و ضخامت ورق مورد استفاده:
  • ورق الوزینگ (روی و آلومینیوم )، گالوانیزه و آلومنییوم پیش رنگ شده به ضخامت 0.5 الی 0.7 میلیمتر

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نسیم سرمایش ماهان به ادرس sarmayeshmahan.com مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم سرمایش ماهان

شرکت نسیم سرمایش ماهان تولید کننده ساندویچ پانل های سقفی دیواری سردخانه ای و یخچال های صنعتی،مشاوره ،طراحی و اجرای سردخانه های صنعتی می باشد ،این شرکت با به کارگیری نیروی با تجربه و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و روش تولیدی خود که همواره کیفیت اولویت آن می باشد توانسته است در میان تولید کنندگان ساندویچ پانل و همچنین مشتریان و مصرف کنندگان جایگاه شایسته ای کسب کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار