اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980502388519669

فرم اداری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

کد: 13980502388519669

http://bit.ly/2SH6cxM

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه ویژگی‌های مهم تولید انواع لباس فرم اداری مانند مانتو فرم اداری بررسی شده است.

ویژگی های بهترین مانتو و ویژگی های بهترین تولیدی مانتو تهران کدام است؟
فرم اداری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

تولیدی مانتو و مانتو بخش جدا ناپذیری از پوشش بانوان در ایران است و تولید و فروش مانتو از جمله کسب و کارهای پر رونق است. مانتوها جنس‌ها و انواع مختلفی دارند که کاربرد مخصوص به خود را دارند.

هر فرد بر حسب سلیقه و اندامی که دارد مدل مانتو خود را انتخاب می‌کند. رعایت کردن اصول و نکاتی که در ادامه آماده است به افراد کمک می‌کند یک مدل مانتوی مناسب را برای خود انتخاب کنند. خرید از مراکز پخش عمده مانتو نیز می‌تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد.

افراد درشت اندام و چاق باید از خرید مانتوهای کوتاه و تنگ و نیز مانتوهایی که دارای کمرهای کشی هستند خودداری کنند. مانتو باید کاملا متناسب با اندام باشد نه خیلی تنگ نه خیلی گشاد. اگر این افراد مانتوی سایز مناسب خود را پیدا نمی‌کنند می‌توانند مانتویی طبق سایز خود بدوزند. استفاده از نقش‌های راه راه افقی و شطرنجی در مدل مانتو سبب درشت‌تر نشان دادن افراد می‌شود. خرید مانتوهایی که دارای شکاف‌های جانبی هستند برای اندام این افراد مناسب‌تر است.

افرادی که شکم بزرگی دارند بهتر است مانتو‌هایی که از قسمت کمر تنگ می‌شوند انتخاب نکنند زیرا با پوشیدن این نوع مانتو شکم بزرگتر از آنچه هست نشان داده خواهد شد. بهتر است از مانتوهایی استفاده کنند که در قسمت کمر و میانی بدن جیب، پلیسه و چین نداشته باشند.

اندام‌های گلابی شکل بهتر است در پوشش خود از شلوار طرح ساده و مانتوی طرح دار استفاده کنند. در واقع لباس‌های طرح دار و رنگ روشن سبب بزرگ‌تر نشان دادن اندام خواهند شد. مانتوهایی که در قسمت نیم تنه بالایی برجسته و کار شده هستند نیز مناسب خواهد بود.

افرادی که قد بلند دارند پوشیدن مانتویی که کاملا یک رنگ است قد را بلندتر از آنچه است نشان می‌دهد. پس افرادی می‌خواهند قد خود را کوتاه‌تر نشان دهند نباید تیپ یکدستی داشته باشند و بهتر است حداقل از دو رنگ در تیپ استفاده کنند.

مانتوهای خیلی کوتاه نیز قد بلند را بیشتر نمایان خواهند کرد. بهتر است از مانتوهایی استفاده شود که انحنای بدن را بیشتر نمایان کند مثل مانتوهای کمردار.

افراد قد کوتاه و لاغر اندام نباید مانتوهای خیلی گشاد یا مانتوهای خیلی تنگ استفاده کنند. لباس‌هایی با خطوط عمودی می‌تواند به بلند نشان دادن قد کمک کند.

تولیدی مانتو عمده ارزان رقابت سنگینی میان فروشندگان مانتو ایجاد کرده ولی یک نکته بسیار مهم و جالبی که مشتری آن را درک نمی‌کند کیفیت مانتو است. کیفیت خیلی مهم است که اصلا به آن دقت نمی‌کنند.

تولیدی مانتو بر اساس فصل به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

مانتو بهاره: جنس لطیفی دارند و از رنگ‌های روشن برای دوخت آنها استفاده شده است.

مانتو تابستانه: جنس آنها به صورتی است که هوا بتواند به داخل آنها نفوذ کند.

مانتو پاییزه: از مانتوهای بارانی برای این فصل به دلیل عدم نفوذ آب در آنها و ضخیم بودن آنها به مقدار کافی استفاده خواهد شد.

مانتو زمستانه: جنس این نوع از مانتوها کلفت است و گرمای زیادی دارند مانند جنس کتان یا پارچه‌های پشمی.

مانتوها بر اساس مکانی که قرار است از آنها استفاده شود به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

• مانتو دانشجویی

• مانتو مجلسی

• مانتو اداری

جنس مانتو در خرید از تولیدی مانتو مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد تا رضایت کاملی پس از خرید آن داشت.

نحوه راه اندازی یک تولیدی مانتو در تهران

در ابتدا باید مشخص شود که هدف از راه‌اندازی تولیدی مانتو چیست. در ابتدا نباید ملاک در آمد زایی باشد و در عین حال نباید عجله‌ای برای سود وجود داشته باشد. تولیدی مانتو دارای فراز نشیب‌های زیادی است و لازمه آن صبر و بردباری است و پیش از هر چیز به علاقه و هدف نیاز دارد.

مقدمات راه اندازی تولیدی مانتو

تهیه مکان و دستگاه‌ها و لوازم لازم، جذب نیرو و طراح مانتو، تهیه مدل و الگو، تهیه مواد اولی، بازاریابی اینترنتی و فروش. وسایلی مانند میز برش، راسته دوز، زیگزال، چرخ‌های دکمه مادگی، بخار و … نیز مورد نیاز است.

از جمله نکات مهم در تولید مانتو داشتن دانش کافی درباره پارچه‌های مانتویی است. بازار فروش و نحوه بازاریابی باید مورد بررسی قرار گیرد. میزان هزینه تولید تا حد امکان بهتر است کاهش داده شود. هر کس در تولیدی مانتو دارای یک وظیفه مشخص باشد.

انواع تولیدی مانتو

تولیدی‌های مانتو به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند : یک دسته از تولیدی‌ها مزدی دوز هستند یعنی زیر مجموعه تولیدی‌های بزرگ هستند و مدل‌های آنها را تولید می‌کنند. این دسته از تولیدی‌ها مناسب افراد کم تجربه در زمینه تولید مانتو هستند تا کسب تجربه کنند.

دسته دوم تولیدی‌های مانتو تولیدی‌های بزرگ هستند که صاحب برند و مشهور در زمینه تولید و فروش مانتو هستند

مقدار سود یک تولیدی مانتو و لباس

رای این کار به چند نفر طراح، برشکار و کمک‌برشکار، خیاط و کمک‌خیاط نیاز است که باید حقوق آنها را داد. 

تقریبا هر طراح یک‌‌ونیم تا ۲میلیون تومان حقوق می‌گیرد یا می‌تواند با هزینه کردن ۷۰ الی ۱۰۰ هزار تومان طرح‌هایی را بخرد.

همچنین درآمد برشکار اگر حرفه‌ای باشد، از ماهی ۴ تا ۵ میلیون تومان شروع می‌شود. حقوق کمک برشکارها و کمک خیاط ها هم معمولا توسط خود خیاط‌ها و برشکارها تعیین می‌شود؛ اما مبتدی‌‌ترین آن‌ها بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

درآمد تولیدکننده هم تا حد زیادی به اوضاع بازار و فضای رقابتی بازار ربط دارد؛ اما معمولا این میزان کمتر از سه میلیون تومان در ماه نیست. البته گاهی درآمد دو ماه یک تولیدکننده به ۵۰ میلیون هم ممکن است برسد و ماه‌های دیگر اصلا سودی نداشته باشند و حتی ضرر هم بدهند!

مجوزهای لازم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی

اخذ مجوز اهمیت بالایی دارد. برای این امر می‌توان به اتحادیه‌های شهر خود مراجعه و با ارایه‌ی مدارک، جواز کسب دریافت کرد. جواز کسب، اجازه‌نامه‌ای است که طبق مقررات قانون نظام صنفی از طرف اتحادیه‌ی صنوف تولیدی و خدمات فنی، به فرد صنفی برای اداره‌ی محل کسب شخصی داده می‌شود. در شرکت‌هایی که به ثبت رسیده‌ است، پروانه به نام شرکت صادر می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آرافورم به ادرس www.araforma.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرافورم

آرا فرم تولید کننده مانتوشلوار اداری و لباس یونیفرم طی ۱۲ سال فعالیت مستمر در طراحی و تولید مانتو فرم و لباس یونیفرم اداری و انواع لباس فرم اداری با استفاده از کادری مجرب و توانمند در بخش خدمات به مشتریان توانسته به جهت نوع سرویس دهی از مشاوره-طراحی-سایزگیری- برشکاری و دوخت به استاندارد های مطلوبی رسیده و رضایت و آرامش خاطر را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.این شرکت در طی این دوران و با تولید مانتو فرم و لباس اداری توانسته با بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی-سازمان ها-آژانس ها-خطوط هوایی و زمینی ودریایی-بانک و بیمه ها به صورت مستقیم هرساله همکاری نماید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]