اطلاعات تماس
  • 02633510330 093555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805023885411509

نیکا، عرضه‌کننده ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک

کد: 139805023885411509

http://bit.ly/2SO6oeW

، (اخبار رسمی): نیکا با تجربه 20 ساله در زمینه تولید، واردات، عرضه و فروش انواع تجهیزات صنعتی فعالیت دارد، در حال حاضر شرکت نیکا را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان و تامین‌کنندگان در زمینه ماشین‌آلات ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک چه در عرصه بازار و چه در عرصه مجازی دانست.

نیکا عرضه کننده ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک
نام کاتر آسفالت بر که به آن کاتر بتن بر نیز می گویند
نیکا عرضه کننده ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک
نیکا با تجربه 20 ساله در زمینه تولید، واردات، عرضه و فروش انواع تجهیزات صنعتی فعالیت دارد
نیکا عرضه کننده ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک
پمپ هیدرولیک دنده ای دنده خارجی و پمپ هیدرولیک دنده ای دنده داخلی

کاتر آسفالت‌بر یا دستگاه برش آسفالت (دستگاه برش بتن)، یکی از تجهیزات مهم جهت برش سطح آسفالت، بتن و یا کندن آسفالت و بتن در مقاطع کوچک جهت عملیات کابل‌گذاری، ترمیم و لوله‌گذاری به حساب می‌آید

به تازگی شرکت نیکا محصول خود به نام «کاتر آسفالت بر» که به آن کاتر بتن بر نیز می‌گویند را به بازار عرضه کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت نیکا کاتر آسفالت بر یکی از اجزای پرکاربرد جهت برش آسفالت و بتن بوده که از آن جهت برش آسفالت کف خیابان‌ها، ترمیم آسفالت و انجام عملیات لوله‌گذاری و کابل‌گذاری در مقیاس وسیع استفاده می‌شود. کاتر آسفالت بر که به آن کاتر بتن بر نیز می‌گویند یکی از تجهیزات ضروری برای اکثر پیمانکاران و ساختمانسازان محسوب می‌شود، که انجام عملیات راهسازی و ساخت و ترمیم آسفالت و یا بتن کف خیابان ها بدون آن غیر ممکن است.

از مزایای اصلی کاتر برش آسفات ارائه شده توسط شرکت نیکا می‌توان به مواردی همچون:

1- قیمت مناسب، کاتر آسفالت بر در مقایسه با دستگاه‌های برش‌دهنده آسفالت مشابه

2- طراحی مهندسی و فنی دستگاه برش دهنده آسفالت که امکان نصب موتورهای بنزینی و دیزل از برندهای مختلف را بر روی دستگاه ممکن خواهد ساخت.

3-  تعادل و توازن مناسب دستگاه که امکان سقوط و یا واژگونی دستگاه در حین عملیات برش آسفالت یا بتن را از بین می‌برد.

4- در دسترس بودن قطعات یدکی دستگاه برش آسفالت، که در هنگام خرابی و یا انجام عملیات تعمیر و نگهداری پیدا کردن قطعات مختلف را سهل و آسان کرده و امکان به مشکل خوردن دستگاه را به طرز چشم‌گیری کاهش خواهد داد.

5- سیستم آب پاش دوطرفه که به صورت کاملا پیشرفته و مطابق با دانش روز طراحی شده و بر روی دستگاه کاتر نصب شده، تا امکان پاشش آب از دو جهت فراهم شود که این امر باعث افزایش عمر تیغه آسفالت بر یا بتن بر نصب شده بر روی دستگاه خواهد شد.

6- دسته‌های دستگاه کاتر شرکت نیکا به صورتی کاملا مهندسی و حرفه‌ای طراحی شده تا امکان انتقال ارتعاشات و لرزش‌ها به اپراتور در حین کار با دستگاه و برش آسفالت یا بتن به طور کامل از بین برود.

7- چرخ‌های دستگاه کاتر آسفات بر شرکت نیکا به صورت خودگریسکار طراحی شده، تا در حین حرکت به صورت خودکار روغنکاری شود و امکان خشک کار کردن آنها از بین برود.

همچنین شرکت نیکا به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان اصلی پمپ هیدرولیک دنده ای در کشور شناخته می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت نیکا، پمپ‌های دنده ای که از پر کاربردترین نوع پمپ جهت انتقال سیالاتی نظیر روغن‌های مختلف و مواد خوراکی است، توسط این شرکت به صورت عمده عرضه می‌شود. از انواع پمپ دنده ای، پمپ هیدرولیک دنده ای است که مخصوص سیستم‌های هیدرولیکی و سیالی که می‌تواند با آن کار کند، روغن هیدرولیک است. پمپ هیدرولیک دنده‌ای از نظر جابجایی در نوع پمپ‌های جابجایی مثبت دسته‌بندی می‌شود که با حرکت چرخشی چرخ دنده‌ها باعث انتقال روغن به سمت سیستم هیدرولیک می‌شود.

انواع پمپ هیدرولیک دنده ای                  

پمپ هیدرولیک دنده ای از نظر طراحی و نوع عملکرد به دو دسته پمپ هیدرولیک دنده لی دنه خارجی و پمپ هیدرولیک دنده‌ای دنده داخلی تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه به این دو نوع پمپ پرداخته شده است.

پمپ هیدرولیک دنده خارجی

در ساختمان پمپ هیدرولیک دنده خارجی از دو چرخدنده با شکل و سایز یکسان استفاده می‌شود که به صورت خارجی بوده که باعث تولید جریان می‌شود. با چرخش دنده‌ها، از پورت ورودی روغن وارد شده و از اطراف دنده‌ها روغن حرکت کرده و به سمت خروجی می‌رود. تلرانس بین قطعات پمپ در پمپ دنده خارجی بسیار کم بوده و معمولاً اکثر آنها تا فشار 200 بار را تحمل می‌کنند. همچنین برای استفاده در سیستم‌هایی با دبی نسبتاً بالا مناسب هستند.

پمپ هیدرولیک دنده داخلی

پمپ هیدرولیک دنده داخلی از 3 جزء چرخ دنده محرک، دنده داخلی و قطعه هلالی شکل تشکیل شده است. عملکرد این پمپ به گونه ای است که با چرخش دنده محرک روغن هیدرولیک به داخل پمپ رانده شده و به سمت خروجی حرکت می‌کند. پر مصرف‌ترین و بهترین پمپ‌های هیدرولیک دنده داخلی پمپ هیدرولیک دنده داخلی VOITH آلمان و پمپ هیدرولیک دنده داخلی PGH رکسروت آلمان است.

پمپ هیدرولیک دنده ای ایرانی

در حال حاضر پمپ هیدرولیک دنده‌ای ایرانی موجود فقط پمپ هیدرولیک دنده ای آرافن است که در تیپ‌های 1، 2 و 3 تولید شده که از 1.5 لیتر الی 84 لیتر تولید شده که با قیمت لیست نمایندگی آرافن در شرکت نیکا عرضه می‌شود.

پمپ هیدرولیک دنده داخلی VOITH

از بهترین پمپ‌های هیدرولیک دنده داخلی حال حاضر بازار ایران، پمپ دنده داخلی VOITH آلمان است که پوسته آن چدنی و تا 330 بار فشار را تحمل می‌کند. پمپ دنده داخلی VOITH در مدل‌های IPC ،IPH ،IPV طراحی و تولید می‌شود که از کیفیت بسیار بالایی برخودار است. این پمپ بیشتر در سیستم‌های فشار بالا نظیر دستگاه‌های تزریق پلاستیک استفاده می‌شود. شرکت نیکا در حال حاضر قابلیت ارائه انواع پمپ هیدرولیک دنده داخلی VOITH در شرکت نیکا با بهترین قیمت فراهم است.

پمپ هیدرولیک دنده ای روکت Roquet

پمپ هیدرولیک دنده خارجی روکت محصول کشور اسپانیا است که یکی از بهترین پمپ‌های دنده خارجی اروپایی بازار است. پمپ‌های روکت در سری‌های M ،LO ،L ،PLA ،PLC با پوسته آلومینیوم و در سری‌های PNA و PNC با پوسته چدن تولید می‌شود که با مناسب‌ترین قیمت در شرکت نیکا قابل ارائه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نیکا

نیکا با تجربه 20 ساله در زمینه تولید، واردات، عرضه و فروش انواع تجهیزات صنعتی فعالیت دارد، در حال حاضر شرکت نیکا را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان و تامین‌کنندگان در زمینه ماشین‌آلات ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک چه در عرصه بازار و چه در عرصه مجازی دانست.

اطلاعات تماس
  • 02633510330 093555*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان