اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805033887910772

معایب خرید پیج اینستاگرام؛ افزایش فالوور هدفمند و تضمینی

کد: 139805033887910772

http://bit.ly/2Yvltr0

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد در اینستاگرام تمایل به خرید پیج دارند اما به هیچ عنوان نباید پیج اینستاگرام خرید. در ادامه معایب خرید پیج اینستاگرام و مزایای افزایش فالور اینستاگرام بررسی شده است.

معایب خرید پیج اینستاگرام و بررسی افزایش هدفمند و تضمینی پیج اینستاگرام
خرید پیج اینستاگرام و افزایش هدفمند و تضمینی پیج فالور پیج اینستاگرام

در ادامه افزایش هدفمند و تضمینی فالور پیج اینستاگرام با روش ارسال پوش نوتیف ارائه شده است.

بسیاری از مدیران یا افراد برای اینکه بخواهند به کسب و کار خود رونق دهند فعالیت در اینستاگرام را با تعداد زیادی فالور تصور می‌کنند.

بسیاری از خیلی از افراد به فکر خرید پیج اینستاگرام هستند اما این یک اشتباه است؛ چون کاربری که حوزه فعالیت وی را نمی‌داند وقتی وارد پیج می‌شود که با ان آشنا شود سریع فرار می‌کند و بنابراین بعد از مدتی مشاهده می‌شود که پیج کم کم افت فالور  پیدا می‌کند و علاوه بر اینکه هیچ سودی ندارد ضرر هم داشته است.

افرادی که به فکر گسترش کسب و کار خود از طریق خرید پیج اینستاگرام هستند بهتر است به فکر افزایش فالور به صورت هدفمند و تضمینی با روش ارسال پوش نوتیف باشند.

بنابراین یکی از روش‌های پر بازخورد و مثبت در پیشرفت کسب و کار برای پیج اینستاگرام، خرید پیج نیست بلکه می‌توان با ارسال پوش نوتیف تبلیغاتی به صورت گروهی و دسته‌ای مخاطبین واقعی و فعال در حوزه فعالیت را برای پیج اینستاگرام جذب کرد.

یکی از معایب دیگر خرید پیج اینستاگرام، مشخص نبودن واقعی بودن فالورها است؛ چرا؟

وقتی که یک پیج 10کا خریداری می‌شود هر چقدر هم بتوان همه فالورها را بررسی کرد باز هم برخی از فالورها را به علت تعداد زیاد نمی‌توان مشاهده کرد و احتمال اینکه فالورها فیک یا دروغ باشند زیاد است. در برخی مواقع هم اینستاگرام به علت بروزرسانی الگوریتم ها، پیج را به علت وجود فالور فیک بلاک یا موتقف می‌کند.

هزینه افرایش فالور پیج اینستاگرام نرخ مشخصی ندارد اما درباره خرید فالوور واقعی به این شکل نیست و کارشناسان هم سایت با توجه به روش افزایش فالور و نوع حوزه فعالیت این هزینه را محاسبه می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]