اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980503388859455

مهمترین دستاوردهای سایت قشم گردی در سال 97

کد: 13980503388859455

http://bit.ly/2SItnb0

، (اخبار رسمی): سایت قشم گردی، شرکت فعال در زمینه‌ی راهنمای گردشگری قشم و جزیره هرمز، در سال 97 توانسته است تا با ارائه انواع راهنماهای گردشگری مسافرین کشور را هر چه بیشتر با جزایر زیبای خلیج همیشه فارس آشنا کند.

مهمترین دستاوردهای سایت قشم گردی در سال 97
لوگوی قشم گردی

به گزارش روابط عمومی سایت قشم گردی، این شرکت که در زمینه‌ی راهنمای سفر به جزیره زیبای قشم و راهنمای سفر به جزیره هرمز فعال است توانسته در سال 97 هزاران نفر از مسافرین به خطه جنوب کشور به خصوص جزایر قشم و هرمز را راهنمایی کند.

ابراهیم دبیری، مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در سال 97 گفت: «کسب مقام اول داوری در جشنواره وب و موبایل ایران در دسته سایت‌های شهری و محله‌ای از مهمترین دستاوردهای سایت قشم گردی بوده است.»

به گفته ابراهیم دبیری، این شرکت در سال آینده قصد دارد تا با با ارائه جامع‌ترین راهنماهای سفر به جزیره قشم و هرمز به اهدافی چون آشنایی بیشتر مردم خوب کشور با جزایر جنوبی قشم، هرمز و لارک دست یابد و در این راستا اقدام به معرفی محصول یا امکانات جدید خواهد کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های سایت قشم گردی، می‌توانند به سایت آن به آدرس qeshmgardi.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت قشم گردی

راهنمای گردشگری، خرید، رستوران‌ و هتل‌های قشم و درگهان. مراکز خرید قشم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح