اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805043889212622

رونمایی از پروژه مستر ترخیص

کد: 139805043889212622

http://bit.ly/2SKiKVp

، (اخبار رسمی): پروژه مستر ترخیص در پی افزایش گستره ارتباطی در میان صاحبان کالایی است که در شرایط جدید اقتصادی دچار سردرگمی شده‌اند و نیاز به مشاوره‌ای حرفه‌ای برای صادرات کالای خود و یا واردات کالای مورد نظر خود حس می‌کنند.

رونمایی از پروژه مستر ترخیص توسط گروه مستر ترخیص با مدیریت سینا قویدل
رونمایی از پروژه مستر ترخیص

با هدف افزایش آگاهی صاحبان کالا و مشاغل از مباحث امور گمرکی و تجارت‌های بین المللی پروژه مستر ترخیص در 21 خرداد رونمایی شد.

این پروژه در پی افزایش گستره ارتباطی در میان صاحبان کالایی است که در شرایط جدید اقتصادی دچار سردرگمی شده‌اند و نیاز به مشاوره ای حرفه ای برای صادرات کالای خود و یا واردات کالای مورد نظر خود حس می کنند.

سینا قویدل، مدیر گروه پروژه مستر ترخیص از ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این پروژه گفت: «ضرورت و دلایل راه اندازی این پروزه کمی به سابقه کاری بنده و گروه‌بنده بر می‌گردد. به طور اختصار اگر نیاز به توضیح باشد باید بگوییم که به سبب مراجعات بسیاری از صاحبان کالا که در زمینه صادرات و واردات کالای خود دچار مشکل شده بودند و طرح مسائل متفاوت از سوی آنها و این مهم که اغلب بعد از به وجود آمدن مشکل قانونی به ما مراجعه می‌کردند، این مسئله مطرح شد تا پلتفرمی طراحی شود که این افراد قبل از هرگونه اقدام عملی اطلاعات و آگاهی کامل از مسیر فعالیت خود را به دست بیاورند. پروژه مستر ترخیص در اغلب برنامه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و... فعالیت خود را آغاز کرده و به زودی وب‌سایت آن نیز بعد از یک آپدیت کلی مجددا راه‌اندازی می‌شود. تا زمان راه‌اندازی وب‌سایت نیز تمام علاقه‌مندان می‌توانند سوالات خود را از طریق ایمیل و یا همین فضاهای مجازی با ما در میان بگذارند. گروه پشتیبانی به صورت همه روزه پاسخگوی این عزیزان خواهند بود.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «تمایز ما سرعت عمل در پاسخگویی، پشتیبانی آنلاین، مشاوره رایگان در خصوص مسائل مالی صادرات و واردات و همچنین تجربه بنده به عنوان مولف کتاب گام گام ترخیص کالا و گروه‌بنده است.

گفتنی است به مناسبت این رونمایی، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به پیج مستر ترخیص به آدرس www.instagram.com/mrtarkhiscom مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار