اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980505389010134

اتصالات مانیسمان بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا

کد: 13980505389010134

http://bit.ly/2STy2qX

، تهران , (اخبار رسمی): اتصالات مانیسمان بنکن به دلیل کسفیت بالا و مناسبی که دارند در برابر فشار و دمای بالا مقاوم هستند. این اتصالات مستقیما از لوله‌های مانیسمان ساخته شده‌اند.

اتصالات مانیسمان بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات مانیسمان بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات مانیسمان بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات مانیسمان بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات مانیسمان بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات مانیسمان بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا

اتصالات بخش اصلی یک سیستم لوله کشی است که به منظور تغییر جهت، تغییر سایز و اتصال تجهیزات و شیرآلات دیگر استفاده می‌شود. اتصالات بنکن از جمله اتصالات جوشی موجود در بازار است که مطابق استانداردهای معتبری مانند ASTM، ASME و ... تولید می‌شود. به طور جزئی‌تر استانداردهای ASTM A234 ASME B16.9  در ساخت اتصالات بنکن استفاده می‌شود. می‌توان اتصالات مانیسمان بنکن را در انواع اتصالات رده 40، اتصالات رده STD ، اتصالات رده SGP دسته بندی کرد.

اما اتصالات مانیسمان چگونه ساخته می‌شوند ؟

 اتصالات مانیسمان بنکن مستقیما از لوله‌های مانیسمان ساخته می‌شوند. با اعمال گرماکاری و فشار لوله‌های مانیسمان به زانویی مانیسمان یا اتصالات مانیسمان دیگر تبدیل می‌شود. عدم وجود درز در اتصالات مانیسمان ریسک موجود در سیستم لوله کشی را کاهش می‌دهد.

اما اتصالات جوشی بنکن چه مزیتی برای سیستم لوله کشی دارند؟

اولین مزیت استفاده از اتصالات مانیسمان جوشی بنکن به موضوع نشتی برمی‌گردد. این اتصالات به دلیل اتصال مطمئنی که در محل لوله و اتصالات برقرار می‌کنند می‌توانند از نشتی جلوگیری کنند. اما چرا؟ اتصال جوشی مستقیما بین لوله و اتصال برقرار می‌شود و یک اتصال ساده با پیچ و مهره نیست. اگر از موضوع مقاومت در برابر نشتی این اتصالات به سرعت عبور کرد اتصالات جوشی بنکن مسیر یکنواخت تری برای سیال ایجاد کرده و افت فشار سیستم کاهش می‌یابد. لذا اتصالات بنکن را می‌توان اتصالاتی مقاوم و با وزنی مناسب دانست.

به طور خلاصه ویژگی‌های برجسته اتصالات مانیسمان بنکن در چند سطر آمده است:

اتصالات بنکن اتصالی محکم و قوی را ایجاد می‌کند. ساختار فلزی یکپارچه‌تری را ایجاد می‌کند و مقاوت ساختاری سیستم لوله کشی را افزایش می‌دهد.

اتصالات بنکن در رده‌های ضخامتی پایین نیز وجود دارد که وزن سیستم را کاهش می‌دهد. اتصالات جوشی بنکن در مقایسه با اتصالات ساکت ولد و اتصالات دنده ای هزینه کمتری داشته و به صرفه تر هستند. اتصالات مانیسمان بنکن نیاز به سرویس‌های دوره‌ای بسیار کمتری دارند.

آرایش انتهایی اتصالات جوشی بنکن چگونه است؟

اتصالات بنکن انتهایی V شکل و پخ زده مطابق استاندارد ASME B16.25 دارند. این آرایش انتهایی اجازه جوشکاری استاندارد و اتصالی محکم را در محل لوله مانیسمان می‌دهد.

SCHEDULE در اتصالات بنکن چه مفهومی دارد؟

قطر داخلی در لوله و اتصالات یک پارامتر بحرانی است. برای لوله‌های که انتقال دهنده‌ی سیالات با فشار بالا هستند ضخامت لوله نیز مهم است. ضخامت لوله با استفاده از SCHEDULE بیان می‌شود که هر چه بزرگ‌تر باشد ضخامت نیز بزرگتر است و متریال بیشتری در ساخت آن استفاده می‌شود. لذا SCHEDULE مفهومی مشابه را برای اتصالات بیان می‌کند.

 اتصالات در یک سیستم لوله کشی از جمله نقاط ضعیف لوله محسوب می‌شوند پس باید در انتخاب آنها حساس‌تر بود. حتی اگر ضخامتی بیشتر از لوله برای اتصالات در نظر گرفته شود شاید کار اشتباهی نباشد.

آیا از اتصالات جوشی بنکن می‌توان در کنار هر لوله‌ای استفاده کرد؟

اتصالات بنکن باید در مطابقت با لوله‌های مانیسمان استفاده شود. اتصالات رده 40 در کنار لوله‌های مانیسمان رده 40 و اتصالات رده STD به لوله‌های مانیسمان رده STD متصل می‌شود. نمی‌توان اتصالات مانیسمان بنکن را به همراه لوله‌های سیاه درزدار استفاده کرد زیرا چنین کاری فایده‌ی چندانی ندارد. با اینکه اتصالات چنین سیستمی با دوام و در برابر فشارهای بالا مقاوم هستند اما لوله‌های درزدار در معرض از هم پاشیدگی قرار دارند.

پایپ کالا مشخصات فنی مورد نیاز پروژه‌ها را مشاهده کرده و لیست قیمت اتصالات جوشی بنکن را به صورت آنلاین ارائه داده و از لحظه شروع خرید تا پایان پروژه همراه مشتریان خواهد بود و تجربه‌ی خرید خوبی را فراهم می‌کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست قیمت اتصالات جوشی بنکن می‌توانند به سایت پایپ کالا به آدرس www.pipekala.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار