با حضور اساتید، متولیان و کارشناسان حوزه‌ی صنعت گردشگری:

همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری، 14 مهرداد ماه 1398 

کد: 139805063894712531

http://bit.ly/2SHY404

، تهران , (اخبار رسمی): همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری با هدف بررسی چالش های موجود در صنعت گردشگری و ارائه‌ی راهکارهای مناسب در این حوزه با محوریت بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری، 14 مهرداد ماه 1398 در سالن همایش‌های موزه ملی ایران در تهران برگزار می‌شود.

همایش «بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری» 12 مهرداد ماه 1398 
مدیرعامل کارن پرواز پارسیان، برگزارکننده و دبیرهمایش

به گزارش دبیرخانه همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری، این همایش که توسط کارن پرواز پارسیان و نشریه مالی و با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برگزار می‌شود، میزبان اساتید، متولیان و کارشناسان حوزه‌ی صنعت گردشگری با هدف تعامل و نزدیکی بخش‌های دولتی و خصوصی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در راستای نیل به اهداف تعیین شده در افق سند جامع چشم انداز 1404 کشور خواهد بود.

حمیدرضا آقاعلی طاری، مدیرعامل کارن پرواز پارسیان، برگزارکننده و دبیر این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «صنعت گردشگری طیف وسیعی از خدمات از جمله حمل و نقل، اقامت، جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌های میان راهی و ... را در بر می‌گیرد که سطح کیفیت خدمات ارائه شده، تأسیر بسزایی در ترغیب گردشگران داخلی و خارجی در بهره گیری از سفرهای ایرانگردی را دارد. در حال حاضر با توجه به هزینه‌های بالا و کیفیت، میزان مسئولیت پذیری نسبتا پایین از سوی ارائه کنندگان خدمات، میزان استقبال هموطنان از سفرهای داخلی، سیری نزولی به خود گرفته و این امر موجب شکل گیری میلیون‌ها سفرخارجی از سوی ایرانیان و متعاقب آن خروج میلیاردها دلار از کشور خواهد شد. از طرفی به تدریج شاهد، بیکار شدن بخش عمدهای از فعالان صنعت گردشگری کشور و یا تعطیل شدن بنگاه‌های اقتصادی در صنعت گردشگری (هتل‌ها، دفاترمسافرتی، رستوران‌ها و ...) خواهیم بود. »

حمیدرضا آقاعلی طاری در این زمینه افزود: «برای دومین سال متوالی است که همایشی در زمینه آسیب شناسی سطح خدمات قابل ارائه در گردشگری به صورت تخصصی برگزار می‌شود. حضور همه جانبه متولیان، فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری و اساتید از نکات قابل تأمل این همایش است که نزدیک تر شدن سطح همکاری‌ها و تعاملات بین سازمان‌ها، بخش دولتی و خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد را در پی خواهد داشت. »

حمیدرضا آقاعلی طاری در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: « برای دومین سال متوالی است که همایشی در زمینه آسیب شناسی سطح خدمات قابل ارائه در گردشگری به صورت تخصصی برگزار می‌شود. حضور همه جانبه متولیان، فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری و اساتید از نکات قابل تأمل این همایش است که نزدیک تر شدن سطح همکاری‌ها و تعاملات بین سازمان‌ها، بخش دولتی و خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد را در پی خواهد داشت».

موضوعات محوری همایش:

حمیدرضا آقاعلی طاری دبیر این همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد:

کیفیت خدمات و استانداردسازی زیرساخت‌های گردشگری

هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع‌های رفاهی، حمل و نقل

راهنمایان گردشگری، کلید توسعه پایدار مسئولیت اجتماعی و صنعت گردشگری آموزش ذی نفعان و جامعه محلی استارت اپ‌ها و شرکت‌های نوآور در صنعت گردشگری تأمین مالی و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری مدیریت مقصد و توسعه پایدار گردشگری گردشگری سلامت و توسعه گردشگری صنایع دستی ایران و بازار جهانی رسانه‌ها و صنعت گردشگری

سخنرانان اصلی همایش

  • دکتر پرهام جانفشان :مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران
  • دکتر بهروز عمرانی: ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری
  • خانم دکتر بهار بیشمی: گروه گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری
  • آقای حمیدرضا آقاعلی طاری: مدیرعامل کارن پرواز پارسیان
  • دکتر رضا داغانی: مدیر نشریه تحلیل مالی
  • آقای علی کاظم منش: مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن
  • دکتر خلیل نعمت: استادیار دانشگاه
  • دکتر جبرئیل نوکنده: ریاست موزه ملی ایران
  • دکتر محمد مرفوع: مدیر کل دفتر مالی و تامین سرمایه‌گذاری معاونت علمی و فناوری
  • دکتر سعید اسلامی بیدگلی: دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران
  • آقاى على صدرنیا: ریاست هیات مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی وجهانگردی
  • آقای عیسی امیدوار: اولین گردشگر معاصر ایران

برنامه‌های جانبی:

کارگاه تخصصی  از ساعت 09:30 الی 12:00 خواهد بود و در پایان این رویداد، گواهی نامه از سوی برگزارکنندگان به مخاطبان اعطا خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت همایش به آدرس www.qtourism.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری کارن پرواز پارسیان

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری کارن پرواز پارسیان به مدیریت آقای حمیدرضا طاری با بیش از یک دهه سابقه درخشان در صنعت گردشگری، به طور متمرکز در زمینه اجرای تورهای متنوع اروپایی و آسیایی به صورت انفرادی و گروهی ،برنامه ریزی و سازماندهی تورهای ورودی ( از اخذ ویزای ایران برای مهمانان و گردشگران خارجی ، رزرو هتل و پروازهای داخلی و اجرای تورهای فرهنگی، طبیعت گردی و…) و همچنین اجرای تورهای داخلی گروهی و اختصاصی یک تا چند روزه زمینی و هوایی فعالیت دارد. نقطه قوت این مجموعه، پاسخگویی به موقع و پیگیری امور مربوط به مسافران در طی سفر و بعد از آن است. از سویی، با بکارگیری راهنمایان حرفه ای و مجرب در سفرهای داخلی و خارجی، سفری به یاد ماندنی را برای شما عزیزان رقم خواهد خورد.شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری کارن پرواز پارسیان به مدیریت آقای حمیدرضا طاری با بیش از یک دهه سابقه درخشان در صنعت گردشگری، به طور متمرکز در زمینه اجرای تورهای متنوع اروپایی و آسیایی به صورت انفرادی و گروهی ،برنامه ریزی و سازماندهی تورهای ورودی ( از اخذ ویزای ایران برای مهمانان و گردشگران خارجی ، رزرو هتل و پروازهای داخلی و اجرای تورهای فرهنگی، طبیعت گردی و…) و همچنین اجرای تورهای داخلی گروهی و اختصاصی یک تا چند روزه زمینی و هوایی فعالیت دارد. نقطه قوت این مجموعه، پاسخگویی به موقع و پیگیری امور مربوط به مسافران در طی سفر و بعد از آن است. از سویی، با بکارگیری راهنمایان حرفه ای و مجرب در سفرهای داخلی و خارجی، سفری به یاد ماندنی را برای شما عزیزان رقم خواهد خورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح