اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980506389516094

آپدیت آنتی ویروس‌های اندرویدی وبروت به نسخه 5.5.6.46428

جدیدترین نسخه آنتی ویروس موبایل اندرویدی وبروت 23 جولای 2019 منتشر شد

کد: 13980506389516094

http://bit.ly/2SJZzeg

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی وبروت که سازنده سبک‌ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس ویندوزی دنیاست، جدیدترین نسخه آنتی ویروس اندرویدی خود به شماره 5.5.6.46428 را منتشر کرد.

جدیدترین نسخه آنتی ویروس موبایل اندرویدی وبروت 23 جولای 2019 منتشر شد.
جدیدترین نسخه آنتی ویروس اندرویدی وبروت Webroot

به گزارش شرکت دورانتاش، این شرکت که سازنده سبک‌ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌های دنیا با نام تجاری Webroot Secure Anywhere است، به تازگی آنتی ویروس‌های اندرویدی خود را به نسخه 5.5.6.46428 آپدیت و بروزرسانی کرده است.

آپدیت و بروزرسانی آنتی ویروس اندرویدی  Webroot‌، به طور خودکار و اتوماتیک از گوگل پلی دانلود و نصب می‌شود.

شرکت امنیتی وبروت ( Webroot ) در سال‌های اخیر 3 کمپانی مطرح امنیتی Prevx , BrightCloud و CyberFlow را خریداری کرده و تکنولوژی‌های این شرکت‌ها را در  محصولات آنتی ویروس خود تلفیق کرده است.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک شرکت Webroot می‌توان به کمپانی‌های Cisco ,HP ,PaloAlto ,Proofpoint ,GFI ,Citrix ,Menlo Security ,A10 Networks ,Teleno ،Aruba Networks و  F5 Networks اشاره کرد.

آنتی ویروسهای قدرتمند وبروت از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع و پشتیبانی میشوند.

آخرین نسخه آنتی ویروس اندرویدی وبروت که به صورت رایگان نیز قابل استفاده است، هم از طریق گوگل پلی و هم از طریق کانال تلگرامی دورانتاش قابل دسترسی و نصب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]