اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063895811847

هر آنچه که باید در مورد پکیج پشت بامی بدانید

کد: 139805063895811847

http://bit.ly/2SLDLii

، تهران , (اخبار رسمی): پکیج پشت بامی یک دستگاه برای خنک کردن و سرد کردن است که بر روی پشت بام منازل، ادارات، ساختمان‌های تجاری، باشگاه‌های ورزشی، کارخانه و کارگاه و غیره، قابل نصب است و به شکل مستقیمی از راه کانال کشی به قسمت‌های مختلف ساختمان‌ها مثل راهروها، سالن‌ها و اتاق‌ها وصل می‌شود.

هر آنچه که باید در مورد پکیج پشت بامی بدانید
پکیج پشت بامی

پکیج پشت بامی از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که شامل چیلر و هواساز است. این قسمت‌ها در کنار هم و در یک مجموعه طراحی و ساخته می‌شوند. پکیج پشت بامی علاوه بر داشتن سیستم گرمایشی و سرمایشی از انواع مختلف فیلترها و تجهیزات تنظیم کننده رطوبت برخوردار است.

چگونگی عملکرد پکیج پشت بامی در حالت سرمایش

در این سیستم‌های سرمایشی عموما هواساز بر روی پشت بام نصب و چیلر در داخل موتورخانه نصب می‌شود در این سیستم چیلر بعد از سرد کردن آب، به وسیله‌ی پمپاژ آب سرد را به داخل هواساز می‌فرستد. بعداز پمپاژ آب سرد که به هواساز وارد شده در کویل جاری می‌شود و با استفاده از فن، با دمیدن هوا از روی کویل، هوای سرد به وسیله کانال‌ها وارد ساختمان می‌شود.

در دستگاه پکیج پشت بامی، دو قسمت چیلر و هواساز در کنار هم قرار می‌گیرند با این کار دیگر نیازی به سرد کردن آب نیست و مبرد به شکل مستقیم وارد کویل می‌شود و با گرفتن گرما از هوای عبوری اطراف کویل، دمای هوا را کاهش می‌دهند تا در ساختمان پخش کند.

چگونگی عملکرد پکیج پشت بامی در حالت گرمایش 

عملکرد این پکیج در حالت گرمایشی به شکلی است که علاوه بر کویل دارای مبرد، تعدادی لوله حاوی آب داغ در پشت فن قرار گرفته است. آب داغ از طریق بولر داخل موتورخانه یا پکیج گازسوز تهیه شده و به لوله‌های ساختمان فرستاده می‌شود. برعکس سیستم سرمایشی فن‌ها با دمیدن در لوله‌های آب داغ سبب بالا بردن دمای هوا شده و آن را به ساختمان منتقل می‌کند.

مزایای پکیج پشت بامی

– دخالت نکردن آب در سیستم سرمایشی

درسیستم آبی مثل هواساز که به چیلر وصل می‌شوند، باید اول محلول گلیکول و آب در داخل چیلر سرد شده و سپس به وسیله‌ی لوله‌های عایق کاری توسط پمپ به یونیت‌ها فرستاده شود ولی در پکیج پشت بامی در حالت سرمایشی آبی در جریان نیست به دلیل اینکه چیلر و هواساز کنار یکدیگر درون یه دستگاه تهیه می‌شوند، نیازی به آب و متعلقات گفته شده نیست و اواپراتور چیلر به شکل مستقیم در داخل هواساز قرار می‌گیرد.

این حالت باعث کاهش هزینه و به تبع کاهش قیمت‌های پکیج پشت بامی، صرفه جویی در مصرف سوخت به وسیله‌ی جلوگیری کردن و هدر نرفتن انرژی از مسیر منتقل شدن آب سرد از چیلر به یونیت‌های درون ساختمان می‌شود.

– اشغال نکردن فضای مفید

این دستگاه همان گونه که از اسمش پیدا است بر روی پشت بام ساختمان‌ها و مکان‌های دیگر نصب می‌شود و فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد و همچنین در معرض دید نیست.

– صدای کم دستگاه

صدای پکیج در حین کارکردن بسیار کم است به دلیل اینکه همانطور که از اسمش پیداست بر روی پشت بام نصب می‌شود و صدا به داخل ساختمان بسیار کم است یا اصلا صدایی شنیده نمی‌شود و دلیل دوم صدای کم دستگاه این است که، از موتورفن‌های کم صدا و کمپرسورهای مخصوص استفاده می‌شود.

-تامین هوای تازه به مقدار لازم از محیط

در این دستگاه هوای تازه به مقدار لازم وارد دستگاه می‌شود و همچنین می‌توان با فیلتر کردن آن در برابر آلاینده‌ها و تنظیم کردن دقیق دمای دستگاه در فصل‌های زمستان و تابستان از لوازم افزایش دهنده و کاهش دهنده رطوبت به آن اضافه کرد و با سیستم کنترلی دقیق رطوبت هوا را تنظیم کرد.

مشخصات فنی پکیج پشت بامی

برای اطمینان از مقاوت کامل در برابر عوامل جوی هوا قاب و روکش این پکیج‌ها از فولاد گالوانیزه تشکیل شده است که روی این فولاد با پودر پلی استررنگ پوشانده شده است.

دارای دو عایق صدا و حرارتی است که عایق  صدا برای قسمت کمپرسور و عایق حرارتی برای قسمت کویل و فن برای سروصدای کم استفاده می‌شود.

داشتن کنترل کننده راحت برای خط عملیاتی که شامل خنک کننده، گرم کننده، نشان دهنده خطا، زمان بندی روشن، خاموش و خودکار.

وسایل حفاظت کننده مورد نیاز برای قسمت‌های اصلی و پانل‌های برقی که شامل قطع کننده‌ها و گیرنده‌های کمپرسور و موتورهای فن است

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده پکیج های پشت بامی شرکت هیوا صنعت می‌توانند به سایت صنایع تهویه مطبوع هیوا صنعت به ادرس hivasanat.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع تهویه مطبوع هیوا صنعت

هیوا صنعت تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات تاسیسات و تهویه مطبوع

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار