کد: 139805063895912656

معرفی وب سایت تحلیلی سهام و سیگنال بورس

تحلیل سهام و سیگنال خرید سهام با 10 درصد سود و بیشتر

کد: 139805063895912656

http://bit.ly/2YsxzkH

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از آفت‌های بزرگ در خرید و فروش سهام که غالبا منجر به ضرر می‌شود خرید و فروش بر اساس اخبار و سیگنال‌های سایرین است. این مجموعه نیز با چنین شکست‌هایی در معاملات خود در ابتدای حضور در بازار روبه رو بوده و با سیگنال‌ها و شایعات فراوان موجود در بازار سرمایه متحمل ضرر شده است.

بورس شغل دوم درآمد آول !!
تحلیل سهام و سیگنال خرید سهام با 10 درصد سود و بیشتر

با درنگی کوتاه در اینترنت و فضای مجازی می‌توان انبوهی از  گرو­ه‌ها، کانال‌ها و افراد مختلف را مشاهده کرد که صرفاً به تبلیغ سهام خود پرداخته و سیگنال خرید منتشر می‌کنند و چه بسیار سرمایه گذارانی که آشنایی چندانی با بازار نداشته و در معاملات خود شکست می‌خورند.

اما گروه 10 درصد  از کارشناسانی تشکیل شده است که به مدد حضور چندین ساله در بازار سهام، طعم شکست را چشیده و تجربه و علم مناسب را کسب کرده‌اند. این وبسایت نیز با هدف معرفی سهام مستعد رشد تاسیس شده تا سایر سرمایه گذاران به پیشنهادات خرید معتبر همراه با ارائه تحلیل و مستندات دسترسی داشته و متحمل ضرر نشده و بازدهی معقول و مناسب کسب کنند.

پیشنهادات خرید قرار داده شده در این وبسایت از چند مرحله و فیلتر می‌گذرند:

بررسی کلی وضعیت صنایع مختلف، تهدیدها و فرصت‌‍های پیش رو و بررسی نمودار شاخص آنها

تحلیل صورت‌های مالی شرکت‌ها و مقایسه عملکرد حقیقی و پیش بینی شده از صنعت منتخب

تحلیل نمودار سهم مورد نظر و شناسایی نقاط مناسب برای ورود و خروج

بررسی حجم معاملات، ورود و خروج سرمایه به سهم و بحث روانشناسی بازار

گرچه تمام مراحل بالا ریسک سرمایه گذاری را بسیار کم کرده و امکان سودآوری را بیشتر می‌کند اما کماکان ماهیت غیر قابل پیش بینی بودن بازار به قوت خود باقیست و امکان کاهش قیمت سهام شرکت‌های پیشنهادی وجود دارد بنابراین موکدا توصیه می‌شود مخاطبین و سرمایه گذاران محترم خود نیز به بررسی چند باره پیشنهادات بپردازند. این مجموعه همواره سعی کرده با ارائه حد ضرر و نقاط خروج، ریسک سرمایه گذاری را کمتر کند.

پیشنهادات خرید و فروش سهام در سه دسته بندی قرار داده می‌شوند:

پیشنهادات 10 درصدی

سعی می‌شود در انتهای هر هفته تعداد محدودی سهم که پتانسیل بازدهی و رشد قیمت سهام تا ده درصد دارند شناسایی و منتشر شوند. مبنای معرفی این سهام بیشتر بر اساس تحلیل‌های تکنیکال بوده و بازه مورد نظر برای آن­ها بازه کوتاه مدت است.

همراه این پیشنهادات نمودار سهم و نقاط ورود و خروج و حد ضرر نیز ارائه می‌شوند، که سرمایه گذاران می‌توانند با بررسی نمودار، برای خرید سهام تصمیم مناسب­تری بگیرند. سعی می­‌شود در خلال پیشنهادات مباحث آموزش تکنیکال نیز ارائه شود تا به افزایش دانش سرمایه گذاران کمک شایانی شود. هر چند پیشنهادات 10 درصدی چنانچه از نام آن پیداست برای بازدهی و کسب 10 درصد سود معرفی می‌­شوند اما امکان بازدهی بیشتر نیز دارند؛

کسب سود معقول و منطقی و پایبندی به حد ضرر است. دسترسی به این پیشنهادات و تحلیل آن­ها رایگان است و نیاز به پرداخت حق عضویت و … ندارد. 

پیشنهادات بیش از 10 درصد

دسته دوم سیگنال‌های این وبسایت، پیشنهادات خرید سهام با امکان بازدهی بیش از 10 درصداست. مبنای انتشار سیگنال­‌های این دسته بر اساس بررسی‌­های بنیادی و تکنیکال بوده و بازه زمانی مورد نظر برای رسیدن به اهداف از کوتاه مدت فراتر است. در این دسته نیز به هیچ عنوان پیشنهادات متوالی و هیجانی داده نمی‌شود و کیفیت تحلیل‌ها از کمیت‌های آن­ها بسیار مهم­ تر است. دسترسی به این تحلیل‌­ها با پرداخت حق تعرفه پایین، امکان پذیر است و پس از پرداخت تعرفه آن­ها، مشخصات و جزئیات پیشنهاد نمایان شده و فایل تحلیل کامل آن قابل دانلود است.

پیشنهادات هشدار و فروش

دسته سوم سیگنال‌های وبسایت به بررسی سهامی می‌پردازد که رشد قیمتی زیادی داشته و نیازمند اصلاح قیمت هستند. اهمیت این دسته از سیگنال‌ها اگر بیشتر از دو دسته قبل نباشد کمتر از آن­ها نیست! چرا که چه بسیار سرمایه گذارانی بعد از رشد قیمتی یک سهم کماکان به داشتن سهم اصرار ورزیده و قیمت سهم کاهش پیدا می‌کند و از سود آنها نیز کاسته می‌ شود.

همچنین بسیاری از سفته بازان و سودجویان بازار در قیمت‌های بالا اقدام به تبلیغ سهام و انتشار سیگنال خرید سهام می‌کنند که با وجود این بخش در سایت می‌توان سهامی که ریسک ورود به آن­ها بالاست شناسایی کرده و از ضرر و زیان‌های احتمالی ورود به آن­ها جلوگیری شود. این سیگنال‌ها نیز به رایگان در دسترس هستند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و برای آشنایی با فعالیت‌های ده دردصد می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.10darsad.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ده درصد

10 درصد، با بهره گیری از تجربه و علم کارشناسان خود بستری برای آموزش خرید و فروش سهام و همچنین ارائه تحلیل و سیگنال خرید سهام فراهم نموده است. در این سایت به آموزش سرمایه گذاری در بورس پرداخته می شود تا مخاطبان بتوانند به دور از هیاهو و هیجان معمول بازار سهام موقعیت های مناسب برای سرمایه گذاری را شناسایی کنند.ضمن آنکه موقعیت های کم ریسک برای سرمایه گذاری نیز در این وبسایت به رایگان قرار داده می شود و سعی و تلاش ما بر این است که تحلیل های منتشر شده توانایی کسب بازدهی حداقل 10 درصدی را داشته باشند.

منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | حقوقی و قانون