اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063896311209

حضور موفق لامینگو در نمایشگاه الکامپ 98

کد: 139805063896311209

http://bit.ly/2SIhhii

، تهران , (اخبار رسمی): لامینگو یک پلتفرم هوشمند تولید آنلاین قرارداد و مشاوره حقوقی تخصصی در نمایشگاه الکامپ 98 حضور داشت.

حضور موفق لامینگو در نمایشگاه الکامپ 98
حضور موفق لامینگو در نمایشگاه الکامپ 98

لامینگو یک پلتفرم هوشمند تولید آنلاین قرارداد و مشاوره حقوقی تخصصی است. افراد می‌توانند قرارداد مورد نیاز را از بین قراردادهای هوشمند که توسط وکلا و حقوقدانان مجرب لامینگو طراحی و تدوین شده، انتخاب کنند تا قرارداد تخصصی‌ پس از یک پرسش و پاسخ آنلاین، در لحظه، تولید و تحویل داده شود.

تیم متخصص لامینگو چه در هنگام تولید آنلاین قرارداد و چه پس از تحویل قرارداد، همواره با مشاوره حقوقی دقیق، سریع و اقتصادی در کنار مشتریان است.

هدف لامینگو از شرکت در نمایشگاه الکامپ 98 معرفی خدمات نوین خود به شرکت کنندگان و مراجعه کنندگان این نمایشگاه، بوده است. علاوه بر آن نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی برای ایجاد شبکه سازی با سایر کسب و کارها و افراد متخصص را فراهم می‌کند که استفاده از این پتانسیل نیز جزو اهداف لامینگو از شرکت در این نمایشگاه است.

لامینگو با شناخت خلاهای حقوقی موجود در جامعه به رفع مسایل و مشکلات موجود پرداخته است. به این صورت که با پیاده سازی یک بستر هوشمند به متقاضیان خدمات حقوقی متناسب با نیاز را ارائه می‌کند.

پلتفرم هوشمند لامینگو به افراد کمک می‌کند تا به سادگی با پرداخت هرینه‌ای معقول بتوانند در لحظه قرارداد شخصی سازی شده متناسب با نیاز خود را دریافت کنند. همچنین از خدمات مشاوره تخصصی، متخصصان لامینگو هم بهره ببرند.

مژگان ابوطالبی، مدیر روابط عمومی لامینگو در مورد بزرگترین موفقیت و دستاوردهای آنها از نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: «با توجه به مدت زمان اندک از رونمایی پلتفرم لامینگو، خوشبختانه با استقبال خوبی از جانب مشتریان روبرو شدیم که امیدواریم با حضور در رویدادهایی نظیر نمایشگاه الکامپ، بیشتر به مخاطبان خود معرفی شویم.»

وی همچنین در مورد روند فعالیت در نمایشگاه الکامپ 98 سخن گفت و ادامه داد که در طول نمایشگاه نظرسنجی از افراد درباره‌ی مشکلات حقوقی رایجی که با آن مواجه شده‌اند، انجام گرفته است. این نظرسنجی با ابتکار عمل گروه مارکتینگ لامینگو از طریق پیچاندن کاموا به دور گزینه‌های موردنظر، انجام شده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت لامینگو به آدرس lawmingo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لامینگو

لامینگو یک پلتفرم هوشمند تولید آنلاین قرارداد و مشاوره حقوقی تخصصی است. کافی است قرارداد مورد نیازتان را از بین قراردادهای هوشمند طراحی و تدوین شده توسط وکلا و حقوقدانان مجرب لامینگو انتخاب کنید تا قرارداد تخصصی‌تان پس از یک پرسش و پاسخ آنلاین، در لحظه تولید و تحویل شود. تیم متخصص لامینگو چه در هنگام تولید آنلاین قرارداد و چه پس از تحویل قرارداد، همواره با مشاوره حقوقی دقیق، سریع و اقتصادی در کنار شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]