اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063896412657

افزونه ساز چیست و چه امکاناتی دارد؟

کد: 139805063896412657

http://bit.ly/2YuVdwV

، اصفهان , (اخبار رسمی): افزونه ساز محصول جدید ساپوآنلاین در نمایشگاه الکامپ امسال رونمایی شد و هم اکنون می‌توان به سادگی و با ثبت نام رایگان از خدمات آن استفاده کرد. افزونه ساز جعبه ابزاری از ویجت (افزونه‌های) متنوع وب سایت است؛ بدون دانش برنامه نویسی و در محیط گرافیکی...

افـــــزونه ساز چیست؟ چه امکاناتی دارد؟
نمونه ایی از افزونه پاپ آپ

تیم ساپوآنلاین با هدف تولید محصولاتی مفید و کاربردی تحت وب شکل گرفت و برای شروع، در اسفند 1394 تصمیم به بومی سازی و تولید یک محصول پرکاربرد و بسیار مفید برای کاربران وبسایت‌ها و وبمسترها گرفت. با توجه به تجربیات گذشته، این تیم تمام تلاش، توان و تخصص خود را به کار گرفته تا این نرم افزار، درخور هموطنان عزیز تولید شود. 

در مرداد ماه 1397 نسخه اولیه سیستم چت پشتیبانی آنلاین با نام ساپوتاک تولید و ارائه شد که اکنون با نام ساپو چت در حال ارائه سرویس به کاربران است. در زمستان 97 باتوجه به نیاز کاربران محصول دیگری با نام افزونه ساز طراحی و شروع به تولید شد.

افزونه ساز محصول جدید ساپوآنلاین در نمایشگاه الکامپ امسال رونمایی شد و هم اکنون می‌توان به سادگی و با ثبت نام رایگان از خدمات آن استفاده کرد.

افـــزونه ساز چیست؟

 افزونه ساز جعبه ابزاری از ویجت (افزونه‌های) متنوع وب سایت است که با استفاده از آن می‌توان بدون دانش برنامه نویسی و در محیط گرافیکی برای وب سایت خود، پاپ آپ، شمارشگر معکوس، ویجت تماس، افزونه تلگرام و واتساپ ساخت. 

آیا افـــزونه ساز فقط برای وردپرس است؟

این افزونه‌ها را برای هر وبسایتی شامل Joomla، Wordpres ،Php ،Asp و... می‌توان ساخت. از جمله امکانات موجود نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده برای انواع وبسایت شامل PHP, ASP, Wordpress ، joomla و...  
  • ویرایشگر محتوا و گرافیک
  • واکنشگرا جهت نمایش در تلفن‌های همراه
  • استفاده از فونت‌های فارسی، رنگ‌ها و حالت‌های متنوع نمایش متن
  • تنظیمات هدفمند برای افزونه‌ها
  • آمار کاربردی برای هر افزونه
  • ارسال آمار هفتگی به ایمیل
  • و امکانات دیگر

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام رایگان و بررسی بیشتر می‌توانند به وبسایت ساپوآنلاین به ادرس Afzonesaz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساپوآنلاین

تیم کوچک ساپوآنلاین با هدف تولید محصولاتی مفید و کاربردی تحت وب شکل گرفت برای شروع، در اسفند 1394 تصمیم به بومی سازی و تولید یک محصول پرکاربرد و بسیار مفید برای کاربران وبسایت ها و وبمسترها گرفتیم. با توجه به تجربیات گذشته، تمام تلاش، توان و تخصص خود را به کار گرفتیم تا این نرم افزار، درخور هموطنان عزیزمان تولید شود در مرداد ماه 1397 نسخه اولیه سیستم چت پشتیبانی آنلاین با نام ساپوتاک تولید و ارائه شد که اکنون با نام ساپو چت در حال ارائه سرویس به کاربران است. در زمستان 97 باتوجه به نیاز کاربران محصول دیگری با نام افزونه ساز طراحی و شروع به تولید شد. این محصول در تابستان 98 و همزمان با نمایشگاه الکامپ رونمایی شد. امیدواریم این محصول وسایر محصولات آتی ما پاسخگوی نیاز کاربران ایرانی بوده و به شایستگی به عزیزانمان خدمت رسانی کنند تازه اول راهیم ساپوآنلاین دارای نماد اکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و همچنین مجوز فعالیت با کد شامد: 4-0-65-715286-1-1 از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]