اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980507389706094

کشف دوباره آسیب پذیری‌های خطرناک در همه آنتی ویروس‌های خانگی و SMB کسپرسکی

کد: 13980507389706094

http://bit.ly/2SMe4Ov

، تهران , (اخبار رسمی): محققان امنیتی در همه نسخه‌ها و محصولات آنتی ویروس‌های خانگی و تحت شبکه دفاتر کوچک ( Small Office ) کسپرسکی نقص امنیتی که با شماره CVE-2019-8286 به ثبت رسیده، شناسایی کردند.

کشف دوباره آسیب پذیری های خطرناک در همه آنتی ویروس های خانگی و SMB کسپرسکی
نقص امنیتی خطرناک در آنتی ویروس های خانگی و تحت شبکه اسمال آفیس کسپرسکی

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، این آسیب پذیری همه آنتی ویروس‌های خانگی کسپرسکی ( آنتی ویروس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی ) تا نسخه‌های 2019 و آنتی ویروس تحت شبکه Small Office Kaspersky را تحت تاثیر قرار می‌دهد که البته کسپرسکی مدعی شده که این آسیب پذیری را رفع کرده است.

سابقه دیرکردها و بداخلاقی‌های کسپرسکی در رفع آسیب پذیری‌ها و پاسخگویی به کارشناسان و محققین امنیتی باعث شده تا اکثرآ دیگر تمایلی به اعلام نقص‌های امنیتی محصولات به این شرکت نداشته باشند و این خطر جدی برای مشتریان آنتی ویروس‌های این شرکت روسی است.

از طرفی فعالیت‌های ناسالم کسپرسکی باعث شده تا طی سال‌های اخیر ده‌ها نماینده خود را از دست دهد که البته در این بین نمایندگان ایرانی نیز با کسپرسکی  قطع همکاری کرده‌اند.

کسپرسکی یکی از شرکت‌های امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. مدیرعامل این شرکت یوجین کسپرسکی است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نقص امنیتی کسپرسکی می‌توانند به سایت دورانتاش مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]