اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980507389859284

خبرنگار «کیلید» بررسی کرد:

تمام نیازهای مسکنی در یک سامانه

کد: 13980507389859284

http://bit.ly/2SRMeAA

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها که اقتصاد کشور و متعاقبا اقتصاد مسکن ایران دچار تلاطم است، آگاهی و برنامه‌ریزی در خصوص املاک و دارایی شخصی بسیار حائز اهمیت است. چرا که در ایران مسکن به عنوان کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود و بسیاری از مردم برای افزایش سرمایه خود اقدام به خرید و فروش املاک می‌کنند.

تمام نیازهای مسکنی در یک سامانه
تمام نیازهای مسکنی در یک سامانه

البته گفتنی است مصرف‌کننده‌ها که همان مردم عادی هستند باید از آخرین تغییرات قیمت ملک خود و نوسانات قیمتی خانه‌ها در محله‌های دیگر هم باخبر باشند. چرا که پیدا کردن خانه در محله‌ای بهتر یا متراژ بزرگتر، که از نظر قیمتی هم‌تراز با مسکن حال حاضر شخص باشد، ارزش افزوده‌های فراوانی به همراه دارد.

حال که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی در کشور به بارگذاری فایل‌ها و تبلیغات خانه‌های مختلف می­‌پردازند، باید به فکر انتخاب همراهی همیشگی برای جستجوهای ملکی خود بود. سامانه‌ای که بتوان تمام نیازهای مسکنی را پاسخگو باشد.

«کیلید» سامانه‌ای است که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و تیمی کارآمد توانسته این مهم را برآورده سازد و تمام نیازهای مسکنی را در یک پلتفرم ارائه دهد.

کیلید علاوه بر ارائه فایل‌های مختلف خرید و فروش و اجاره، به پردازش اطلاعات پرداخته و تخمینی از آخرین قیمت مسکن در مناطق مختلف را همراه با شاخص‌های گوناگون ارائه می­‌دهد. از این رو سایت یا اپلیکیشنی که به کاربر لذت گشتن در بازار مسکن می‌دهد با عنوان «کیلید» در حال فعالیت است. علاوه بر این می­‌توان برای آگاهی از مشخصات جزئی محلات به مجله خبری کیلید رفته و با جستجوی محله مورد نظر از وضعیت این محلات از نظر اجتماعی ، حمل‌­ونقل و قیمت‌ها مطلع شد.

اجاره آپارتمان ازگل

ازگل یکی از محلات خوش‌آب‌و‌هوای شمال شرقی تهران است که در نزدیکی تجریش واقع شده و از شمال به شهرک شهیدمحلاتی، از شمال غرب به اقدسیه و آجودانیه، از جنوب به لویزان، از شرق به بلوار نیروی زمینی و از غرب به اقدسیه و محله اراج منتهی می‌شود.

اجاره آپارتمان ازگل به واسطه دسترسی و هوای خوب جزو انتخاب‌های اولیه کسانی است که زندگی در شرق تهران را به غرب ترجیح می‌­دهند و قصد جابجایی به محله خوش‌ آب‌وهواتری دارند. دلیل این هوای مطبوع وجود پارک جنگی لویزان و سوهانک در مجاورت این محله است.

گفتنی است کسانی که با خودروی شخصی سفرهای درون شهری خود را انجام می­دهند، می­توانند ازگل را جزو اولین انتخاب‌های خود قرار دهند. چراکه این محله از شمال به اتوبان ارتش، از غرب به اتوبان امام علی و از جنوب به اتوبان شهید بابایی دسترسی دارد.

این منطقه از نظر معماری بافتی تلفیقی از معماری سنتی و مدرنیته دارد که بر جذابیت‌های آن افزوده است. اما این امر کار را برای تخمین دقیق قیمت کمی مشکل می‌­کند. کیلید با داده‌هایی که از سامانه سابا می‌گیرد با هوش مصنوعی محاسبه و تخمینی از آخرین ارزش ملک به کاربران ارائه می‌­دهد.

تخمین اجاره آپارتمان ازگل را می‌­توان با تبدیل قیمت ملک به اجاره محاسبه کرد و در حال حاضر میانگین قیمتی که در تابستان 98 محاسبه شده، بین 20 الی 22 میلیون تومان است.

اجاره آپارتمان سید خندان

سید خندان به عنوان نقطه‌ای که رفت و آمد زیادی دارد، کاملا برای مردم آشنا است. این منطقه در مجاورت اتوبان رسالت قرار دارد و در کنار محله‌ای به نام دبستان واقع شده است. در اصل سیدخندان نام چهارراهی است که محله‌های مجاور آن نیز به همین واسطه سیدخندان نامیده می­‌شود. جالب است بدانید نام این محله به واسطه وجود بزرگمردی به نام سید جعفر شاه صاحب که چهره‌ای خندان داشته به این صورت نام‌گذاری شده است.

اجاره آپارتمان سیدخندان متقاضیان زیادی دارد و دلیل آن می‌­تواند قیمت متناسب خانه‌های این منطقه نسبت به محله‌های همجوارش باشد.

اجاره آپارتمان شهرآرا

اگر محل کار شخصی، مرکز شهر است و رفت و آمد با حمل و نقل عمومی را ترجیح می­‌دهد، اجاره آپارتمان شهرآرا می‌­تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. شهرآرا محله‌ای است که در مجاورت ستارخان، اتوبان چمران و گیشا است.

شهر آرا با مساحت آن ۸۸۷۳۶۳ متر مربع و جمعیت تقریبی ۱۸۶۱۸ نفر یکی از محلات تقریبا شلوغ شهر به شمار می‌­رود.

اجاره آپارتمان در شهرآرا نیز بسته به نوع ساختمان قیمت‌های متفاوتی دارد. ولی میانه و میانگین قیمت ارائه شده توسط کیلید 16 الی 17 میلیون تومان به ازای هر متربع مربع تخمین زده شده است. لازم به ذکر است قیمت‌های فوق در مرداد ماه 98 تخمین زده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]