اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805073898612615

تاثیر روغن‌های ترکیبی در افزایش ضخامت ابرو و مژه

کد: 139805073898612615

http://bit.ly/2SLx141

، (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین اجزای صورت که بر زیبایی تاثیر چشمگیر می‌گذارد، ابرو و مژه است. داشتن ابروهایی مرتب و پرپشت به صورت جلوه‌ای زیبا می‌دهد و افراد را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد. روش‌های زیادی برای افزایش حجم و ضخامت مو‌های ابرو و مژه وجود دارد که می‌تواند در زمان کوتاهی زیبایی را به افراد هدیه دهد.

تاثیر روغن‌های ترکیبی در افزایش ضخامت ابرو و مژه
تاثیر روغن‌های ترکیبی در افزایش ضخامت ابرو و مژه
تاثیر روغن‌های ترکیبی در افزایش ضخامت ابرو و مژه
تاثیر روغن‌های ترکیبی در افزایش ضخامت ابرو و مژه
تاثیر روغن‌های ترکیبی در افزایش ضخامت ابرو و مژه
تاثیر روغن‌های ترکیبی در افزایش ضخامت ابرو و مژه

بهتر است قبل از آن که سراغ روش‌های کاشت و جراحی رفت، از امکان خرید روغن برای ابرو و استفاده از روغن افزایش ضخامت مو استفاده کرد. امروزه روغن‌های طبیعی متنوعی در بازار موجود است و می‌توان تاثیر اعجاب‌انگیز آن‌ها را روی ابرو‌ها و مژه‌ها دید.  

تاثیر ابرو و مژه بر زیبایی صورت

موهای ابرو و مژه بر شادابی و زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی می‌گذارند. به همین دلیل است که خانم‌ها تنها با استفاده از ریمل یا مداد ابرو تغییر محسوسی در ظاهر خود احساس می‌کنند. بی‌رنگ و کم پشت بودن ابرو و مژه‌ها باعث می‌شود صورت رنگ و رو رفته به نظر برسد. در عوض داشتن ابرو و مژه‌هایی زیبا چهره را جوان و شاداب می‌کند. علاوه بر شادابی، داشتن ابرو و مژه‌هایی پرپشت و زیبا باعث می‌شود افراد جوان‌تر به نظر برسند. ابرو و مژه‌هایی نازک و کم پشت شادابی را از صورت گرفته و باعث می‌شود افراد مسن‌تر از سنی که هستند به نظر برسند. خرید روغن برای ابرو می‌تواند یک روش آسان، کم هزینه و البته کم دردسر برای افزایش ضخامت و حجم مو‌های ابرو و مژه باشد.  

عوارض استفاده از روش‌های کاشت و تتو

متاسفانه یکی از کار‌هایی که بسیاری از خانم‌ها برای زیباتر کردن ابرو و مژه‌های خود انجام می‌دهند، کاشت مژه و تتو یا هاشور ابرو است. اگر هنوز بین خرید روغن برای ابرو و استفاده از روغن افزایش ضخامت مو و روش‌های جراحی شک وجود دارد، بهتر است معایب روش‌های جراحی را بیشتر شناخت. در هاشور و تتو عفونت می‌تواند به صورت سطحی یا عمیق وارد پوست و بدن شده و خسارت‌های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

در حالی که استفاده و خرید روغن برای ابرو هیچ گونه عوارضی به دنبال ندارد. رنگ‌هایی که در هاشور و تتو استفاده می‌شود، ممکن است باعث ایجاد آلرژی و حساسیت شوند، در صورتی که روغن‌های گیاهی این مشکل را ایجاد نمی‌کنند. بعد از تتو یا هاشور در صورتی که به هر دلیلی فرد از رنگ و مدل ابروی خود خسته یا ناراضی شود، پاک کردن آن بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن است.

استفاده از هاشور و تتو معمولا با خارش، سوزش و درد همراه است. در صورتی که استفاده و خرید روغن برای ابرو و استفاده از روغن افزایش ضخامت مو به هیچ وجه افراد را اذیت نمی‌کند. در صورتی که هاشور ابرو در مرکزی غیر حرفه‌ای و نامناسب انجام شود، رعایت نکردن مسائل بهداشتی می‌تواند باعث بروز مشکلات و بیماری‌های جدی مانند انتقال ویروس‌های ایدز، هپاتیت و … شود. علاوه بر این کاشت مژه هم به جای استفاده از روغن افزایش ضخامت مو به مرور ریشه ابرو‌ها را سست کرده و بعد از برداشتن مژه مصنوعی ریزش شدید مژه‌ اتفاق می‌افتد.

از چه روغن‌هایی برای افزایش ضخامت ابرو و مژه استفاده می‌شود؟

خرید روغن برای ابرو و مژه بهترین و مناسب‌ترین روش برای افزایش ضخامت و پرپشت شدن آن‌ها است. اما شاید این سوال پیش بیاید که مناسب‌ترین و بهترین روغن گیاهی برای ابرو و مژه چیست؟ روغن گیاهی میکس مژه و ابرو یکی از بهترین منابع مواد مغذی، ویتامین E، آهن، پروتئین‌ها و مواد دیگر است. استفاده از این روغن ریشه مو را محکم می‌کند و باعث افزایش ضخامت و حجم آن‌ها می‌شود. این روغن حاوی آنتی اکسیدان‌ها، پروتئین‌ها، اسید‌‌های چرب و ویتامین‌ها است.

مواد مغذی این روغن به مرور باعث شادابی و مقاومت مو‌ها شده و آنها را زیباتر می‌کند. به همین دلیل روغن گیاهی میکس مژه و ابرو می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید روغن برای ابرو و مژه باشد. روغن سوپر میکس مو می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای افزایش ضخامت و حجم مو باشد. این روغن بیش از روغن‌های دیگر سرعت رشد مو را افزایش می‌دهد و به رشد سالم آن‌ها کمک می‌کند.  

روغن‌های ترکیبی

یکی از بهترین انتخاب‌های خرید روغن برای ابرو انتخاب و خرید روغن‌ گیاهی مو است. با خرید این روغن‌های ترکیبی با یک تیر چند نشان زده می‌شود. از طرفی در هزینه‌های مصرفی تا حد بسیار زیادی صرفه جویی می‌شود و از طرف دیگر می‌توان از مزایای چندین روغن‌ مختلف بهره‌مند شد. روغن‌های ترکیبی، مخلوطی کاملا حرفه‌ای و اصولی از 7 روغن نایاب و موثر برای افزایش رشد، ضخامت و حجم مو‌ها است. تمامی روغن‌های استفاده شده اصل است و توسط متخصصان به نسبتی کاملا مناسب با یکدیگر ترکیب شده‌اند.  

مزایای استفاده از روغن‌های ترکیبی

خرید روغن برای ابرو و استفاده از روغن افزایش ضخامت مو مزایای بسیار زیادی دارد که با خرید روغن‌های ترکیبی آن‌ها را چند برابر می‌کند! این روغن‌ها باعث افزایش تراکم یک دست موها شده و سرعت رشد آن‌ها را چند برابر می‌کند. این روغن‌ها همچنین به عنوان یک آبرسان بسیار قوی عمل می‌کند و باعث افزایش شادابی مو‌ها می‌شود.

بعد از استفاده و خرید روغن برای ابرو هیچ نگرانی بابت چربی آن وجود ندارد. زیرا چربی روغن به سرعت جذب ابرو و مژه شده و مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

روغن‌های گیاهی ترکیبی ابروها را براق و زیبا کرده و افراد را از استفاده از مداد ابرو و ریمل بی‌نیاز می‌کند. خبر خوب آن که این روغن قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان بوده و استفاده از آن بسیار ساده است. 

نحوه استفاده و طول درمان

برای استفاده از این روغن‌ها، کافی است یک یا دو بار در روز، دو قطره از آن را روی ابرو ریخته و برای چند دقیقه با انگشتان آن را ماساژ داد. برای مژه نیز می‌توان از گوش پاک‌کن استفاده کرد. طول درمان این روغن سه ماه است و بعد از گرفتن نتیجه نیازی به استفاده مجدد نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تجارت سازان جادوی طبیعت

ما مفتخریم به عنوان اولین شرکت با مجوز صنایع مبنی بر فروش و تولید و صادرات و مبتکر علمی در خصوص تولید عصاره های ترکیبی گیاهی در بطری های شیشه ای، خودمون و نوع فعالیتمون رو بهتون معرفی کنیم. از یک تجربه شخصی و رفت و آمدی که به روستاهای اطراف تهران داشتیم شروع شد.. تمام راه هایی که رفتیم علمش رو کسب کردیم در موردش تحقیق کردیم و شروع کردیم به تولید و عرضه… به خاطرآگاهی که تو این زمینه کسب کردیم ادعا داریم که عصاره های گیاهی باید در بطری های شیشه ای نگه داری بشن حتی اگه هزینه زیادی داشته باشه، با این ادعامون تابو شکنی کردیم و ثابت کردیم که از نظر علمی درست میگیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی