اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805083901112673

رونمایی از سایت شرکت رایمون سازه با هدف گسترش و معرفی خدمات جدید

کد: 139805083901112673

http://bit.ly/2YzEhFr

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف گسترش و معرفی خدمات جدید و انعکاس اخبار و پروژه‌های احداث شده، از سایت شرکت رایمون سازه به آدرس www.raymonvilla.com در تاریخ 5 تیر 98 رونمایی شد.

رونمایی از سایت شرکت رایمون سازه با هدف گسترش و معرفی خدمات جدید
خانه چوبی و کلبه چوبی

به گزارش شرکت رایمون سازه، سایت www.raymonvilla.com که یک سایت اطلاع‌رسانی اخبار شرکت‌ است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد گسترش و معرفی خدمات جدید و انعکاس اخبار و پروژه‌های احداث شده را تسهیل کند.

سید حمید محمدی، مدیر عامل شرکت رایمون سازه در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «وب سایت قدیمی شرکت با توجه به گذشت زمان نیاز به نو سازی داشت که ما با توجه به اضافه کردن یک سازه جدید و نیاز به امکانات بیشتر جهت اطلاع رسانی تصمیم به طراحی سایت جدید گرفتیم.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « گرافیک بهتر، معرفی سیستم سازه‌ای خانه چوبی قاب سنگین، ویرایش نوشته‌ها و دیگر مزیت‌ها مربوط به سایت جدید است. »

گفتنی است شرکت رایمون سازه، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه مشاوره در زمینه ساخت خانه‌های چوبی کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شرکت رایمون سازه به آدرس www.raymonvilla.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رایمون سازه مدرن

ما در رایمون سازه بر آنیم تا هنر و صنعت و اصول مهندسی سازه را با هم تلفیق کرده و ساخت خانه چوبی را به صورت کاملا بومی سازی کرده و مطابق شرایط و اقلیم کشورمان ایران طرح ریزی و اجرا کنیم لذا از سال 85 تا کنون با مطالعات گسترده در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که دو نوع خانه چوبی به روش الواری و همچنین خانه چوبی به روش اسکلت سنگین بیشتر تطابق را با آب و هوای منطقه ای ایران داشته و گزینه های مناسبی جهت ساخت خانه پیش ساخته در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار