کد: 139805083901512674

قدم اول برای ورود به اولین صفحه گوگل

کد: 139805083901512674

http://bit.ly/2YqF3EP

، تهران , (اخبار رسمی): ویکس وب مرجع بهینه سازی و سئو سایت در اصفهان است. برای شناخته شدن در بازار هدف توسط مشتریان و پیشی گرفتن از سایر رقبا بدون شک به تبلیغات و بازاریابی نیاز است. هر تجارتی در هر زمینه‌ای باید در هر لحظه بدون توقف به فکر تبلیغات جدید و گسترش بازار هدف خود باشد.

اولین قدم برای ورود به اولین صفحه گوگل
اولین قدم برای رفتن به اولین صفحه گوگل را محکم بردارید

آیا تبلیغات محیطی در سطح شهر و یا پرداخت هزینه‌ای سنگین برای تبلیغات تلوزیونی کار مناسبی است؟

بدون شک پاسخ تمامی کارشناسان اقتصادی در امور بازاریابی و جذب مشتریان به این سوال منفی است. اگر گران‌ترین بیلبورد شهری را در یکی از پر ترددترین خیابان‌های شهر اجاره کرد تنها بهای سنگینی برای نگاه زودگر عابران آن محدوده و اندک نفراتی که جذب تبلیغ می‌شوند باید پرداخت کرد.

در صورتی که اگر محتوای وبسیات و یا شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام که این روزها مخاطبان بسیاری در فضای مجازی دارد را تقویت کرد هر لحظه به شکل معجزه آسایی به تعداد مخاطبان افزوده خواهد شد.

ویکس وب به صورت تخصصی بهینه سازی و سئو سایت در اصفهان را با دارا بودن تیم حرفه‌ای برنامه نویسی و تولید محتوای هدفمند رسانه‌ها در فضای مجازی را به قدرتمندترین حالت خود می‌رساند تا در موتورهای جستجو نظیر گوگل توسط کاربران اولین نمایش باشد.

امروزه یکی از قدرتمندترین اهرم‌های بازاریابی دارا بودن یک وب سایت با محتوای قدرتمند همراه با سئو دقیق و هدفمند است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویکس وب

ویکس وب متشکل از چند تیم مختلف شامل برنامه نویسان حرفه ای،تیم بهینه ساز SEO، تیم طراحان گرافیکی، تیم طراحان انیمیشن و کلیپ و تیم تولید محتوای خلاقانه برای شبکه های اجتماعی می باشد که قریب به ده سال فعالیت مستمر در زمینه ارائه این خدمات را در داخل و خارج از کشور داشته است.هنر ما و عامل اصلی تمایز تیم ویکس وب با دیگر عزیزان برنامه نویس توجه ویژه و همزمان به تمامی جنبه های موفقیت در خدمات اینترنتی و همچین گردآوری یک تیم کاملا حرفه ای درکار هم می باشد.تا کنون به همراه تیم ویکس وب بیش از 700 پروژه برنامه نویسی و طراحی در داخل ایران و 53 پروژه طراحی و برنامه نویسی در خارج از کشور داشته است.افتخار ما به تعداد پروژه های انجام شده ما نیست بلکه افتخار ما به تعداد مشتریان ناراضی ماست که تا کنون هنوز صفر باقی مانده است.