کد: 139805103907812611

با هدف پاسخ به نیاز متخصصین تعمیرات موبایل موبایل انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت امداد موبایل

کد: 139805103907812611

http://bit.ly/2YJTGze

، شیراز , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید امداد موبایل از  1398/5/10 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت امداد موبایل
ارتقا و بهینه سازی سایت امداد موبایل

به گزارش روابط عمومی امداد موبایل، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی قطعات یدکی، لوازم جانبی و ابزار تعمیرات موبایل از تاریخ 1398/5/10 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس emdadmobile.net در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌ لوازم تعمیرات موبایل مانند انواع منبع تغذیه به فهرست وبسایت اضافه شده است.

مدیر امداد موبایل با اعلام این خبر گفت: «به روز رسانی مرتب وب‌سایت با انواع آموزش‌های تعمیرات موبایل و انواع ابزار تعمیرات موبایل از انواع برندهای مطرح این صنعت، پس از این به روز رسانی مد نظر است.»

او همچنین افزود: «امداد موبایل وب سایت فعال در حوزه قطعات یدکی، لوازم جانبی و ابزار تعمیرات موبایل است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی وب‌سایتی کاملا بومی مانند وب‌سایت‌های معروف فعال در این حوزه هستیم.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نی نی مد به ادرس emdadmobile.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امداد موبایل

سایت تخصصی فروش اینترنتی امداد موبایل از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه فروش قطعات موبایل و تکنولوژی آغاز کرد و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تا کنون بوده است در قسمت “باتری ها” با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید. همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید. در بخش تاچ ال سی دی هم میتوانید با جستجوی برند گوشی مورد نظر از ویژگیها و خصوصیات آن و حتی آموزش تصویری تعویض آنها بهره ببرید.