اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805113908612703

وبسایت موسیجه بروزرسانی و بهینه سازی شد

کد: 139805113908612703

http://bit.ly/2YAH5y4

، (اخبار رسمی): وب سایت جدید موسیجه از تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ بروزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد. این بروزرسانی ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوانی برای کاربران گیتاریست به ارمغان می‌آورد.

وبسایت موسیجه بروزرسانی و بهینه سازی شد
وب سایت موسیجه با ظاهر، امکانات و طراحی جدید بروزرسانی شد.

به گزارش روابط عمومی موسیجه، وبسایت موسیجه در تاریخ  ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ بروز رسانی شده و با شکل و شمایل و امکاناتی ویژه به آدرس mosije.com در دسترس کاربران و علاقه مندان به موسیقی و گیتار قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های درخواست آکورد گیتار، لیست خواننده‌ها، آکورد لیست و... به فهرست وبسایت موسیجه اضافه و امکانات جدید وبسایت برای کاربران میسر شده است. همچنین از قابلیت‌های جدیدی که به بخش‌های قبلی وبسایت اضافه شده است می‌توان به اضافه شدن پخش آنلاین آهنگ در صفحه آکورد، قابلیت اشتراک آکورد لیست‌های در شبکه‌های اجتماعی و امکان ثبت امتیاز به آکورد اشاره کرد.

امید چهاردولی موسس وبسایت موسیجه با اعلام این خبر گفت: «رفع مشکلات موجود در ساختار سایت، خلاءهای امکاناتی سایت، ارتقای سطح کیفی خدمات و اضافه شدن قابلیت‌های جدید در این به روز رسانی مد نظر قرار گرفته است. گفتنی است یکی از مهم ترین ویژگی‌های این نسخه از سایت، اضافه شدن Dark Mode یا همان حالت شب به سایت موسیجه است که کاربران بر اساس سلیقه خود می‌توانند سایت را در حالت تاریک یا روشن قرار دهند.»

او همچنین افزود: «موسیجه وب سایت فعال در حوزه آموزش و آکورد گیتار است و پس از این به روزرسانی، قوی تر از پیش به دنبال بهبود سایت از نظر محتوایی، کامل کردن لیست خواننده‌های موجود، تولید آموزش‌های گیتار و انتشار آکورد آهنگ و آلبوم‌های خوانندگان فاخر ایرانی به صورت کامل و رایگان در سایت هستیم.»

در بروزرسانی جدید موسیجه بیشتر تمرکز بر بهبود رابط کاربری سایت بوده است که کاربران گیتارست با کمترین اسکرول در موبایل بتوانند به محتوای مورد نظر در هر صفحه دسترسی داشته باشند، همه امکانات به راحتی در دسترس کاربران باشد، گزینه‌های بلا استفاده و اضافی حذف شده، دسترسی‌های جدید و پر کاربردی در صفحه اصلی قرار داده شده، پیشنهاد آکورد در هر صفحه هوشمند شده، نتایج جستجو در سایت بهبود یافته و سرعت لود سایت به شدت افزایش یافته است. در واقع به طور کلی وبسایت موسیجه برای کاربران موبایل و کامپیوترهای شخصی بسیار کاربر پسند شده است.

پیشتر نیز وب سایت موسیجه از میان ۱۹۵۵۸ وب سایت در زمینه‌های مختلف به عنوان کاندیدای برترین وب سایت در زمینه سینما، تئاتر و موسیقی در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد. این جشنواره در بهمن ماه ۱۳۹۷ با حضور چند هزار شرکت کننده در سالن همایش‌های پژوهشگاه نیرو واقع در شهر تهران برگزار شد.

علاقه‌مندان به گیتار برای استفاده از امکانات سایت و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسیجه به آدرس mosije.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسیجه

موسیجه یک وب سایت است که در زمینه آموزش و آکورد گیتار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ به طور رسمی آغاز نموده و سعی دارد با ایجاد محتوای کامل از آکورد گیتار همه آهنگ های فاخر ایرانی به کاربران گیتاریست در سراسر کشور خدمات مناسبی ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح