اطلاعات تماس
  • 021669***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123909612707

گیت و دزدگیر فروشگاهی چگونه کار می‌کند؟

کد: 139805123909612707

http://bit.ly/31hWyom

، تهران , (اخبار رسمی): احتمالا همه هنگام خرید لباس یا عبور از مقابل مغازه‌ها (مخصوصا مغازه‌های فروش لباس و...) با اشکال مختلف گیت‌های فروشگاهی که به صورت تک پایه، دوپایه و چند پایه که در کنار درب خروجی نصب شده‌اند، مواجه شده‌اند. این گیت‌های فروشگاهی در واقع برای افزایش امنیت فروشگاه و جلوگیری از سرقت ایجاد شده‌اند.

گیت و دزدگیر فروشگاهی چگونه کار می کند ؟
گیت فروشگاهی پارسا گیت

انواع گیت و دزدگیر فروشگاه

بسته به نوع فروشگاه و کالایی که در آن به فروش می‌رسد، نوع و تکنولوژی گیت فروشگاهی نیز متفاوت است، برای مثال برخی از این گیت‌ها نسبت به فلزات حساس بوده و در صورت قرارگیری در کنار درب‌های فلزی یا سایر اجناس فلزی، کارکرد درستی از خود نشان ندهند. گیت‌های فروشگاهی متشکل از یک، دو و یا چند آنتن هستند. که در مدل‌های تک آنتن، نقش فرستنده و گیرنده را همان آنتن تک پایه انجام می‌دهد و در مدل‌های دو و چند آنتن یک آنتن نقش فرستنده را داشته و آنتن دیگر نقش گیرنده را بازی می‌کند.

دزدگیر AM

سیستم‌های دزدگیر فروشگاهی AM فقط در فرکانس ۵۸کیلوهرتز کار می‌کند سیستم‌های AM جز جدیدترین سیستم‌های فروشگاهی هستند. این دزدگیرها با یکدیگر تداخل زیادی ندارند و قابلیت این را دارند که با سیستم‌های مجاور خود sync شوند و به همین علت سیستم‌های دزدگیر AM برای مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های ورودی بزرگ که به چندین آنتن نیاز دارند مناسب است. از این نوع گیت معمولا برای فروشگاه‌های لوازم آرایشی و .. که نیاز به حساسیت بالا دارند استفاده می‌شود.

دزدگیر RF

معمولا بین فرکانس ۱/۷۵ تا ۹/۵ قرار دارد و از معمول‌ترین فرکانس‌هایی که در این سیستم استفاده می‌شود فرکانس ۸/۲ است. این مدل از گیت فروشگاهی دارای قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌های مشابه بوده و اغلب در فروشگاه‌های لباس و پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دزدگیر EM

محبوبیت اصلی این نوع دزدگیرها، امکان استفاده چندین باره از تگ‌ها و لیبل‌های آن است، با این وجود به خاطر قیمت بالایی که دارد، نسبت به گیت‌های RF و AM استفاده به مراتب کمتری دارد.

تگ‌ها و لیبل‌ها

دزدگیر لباس علاوه بر آنتن‌ها از جز دیگری نیز برای شناسایی موارد عبوری غیرمجاز از فروشگاه استفاده می‌کنند ، بسته به نوع گیت، فرکانس تنظیم شده روی دستگاه و نوع کالا، تگ‌ها و لیبل‌های مورد استفاده نیز متفاوت هستند، تگ‌ها و لیبل‌ها دارای تنوع بالایی بوده و سلیقه افراد نیز در انتخاب آن‌ها تاثیر گذار است. معمولا برای اجناسی مانند لباس و پوشاک از تگ‌های سخت (تگ‌های گلفی، مدادی، یوفو، عدسی، پاندا، جوهردار، و ...) و برای اجناسی مانند کتاب، داروها و .. از تگ‌های نرم (لیبل‌ها و برچسب‌های امنیتی) استفاده می‌شود.

تعمیر و نگهداری گیت

اگر نصب گیت فروشگاهی به صورت اصولی انجام شود معمولا به پشتیبانی و نگهداری کمتری نیاز پیدا می‌کنند. ولی مواردی مانند نصب گیت فروشگاهی جدید در فروشگاه‌های همسایه، استفاده از تگ‌ها و لیبل‌های غیر استاندارد، تغیر جنس درب‌های ورودی، جابجایی گیت از مکانی به مکان دیگر و... عواملی هستند که ممکن است کارکرد گیت و دزدگیر را دچار اختلال کرده و مشکل‌ساز باشند.

پارسا گیت

شرکت کوشا الکترونیک اکباتان با برند تجاری پارسا گیت (parsagate.com) یکی از بزرگترین واردکنندگان و تولیدکنندگان سیستم‌های امنیتی در ایران است که با چندین دهه فعالیت مستمر در حوزه امنیت و با جلب رضایت مشتریان خود با ارائه خدمات پس فروش مناسب و به موقع، توانسته سهم بزرگی در صنعت امینت کشور داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسا گیت

گروه فنی مهندسی مرکز امنیت کوشا ( شرکت کوشا الکترونیک اکباتان ) یکی از تیم های فعال و پیشتاز در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد که همواره در تلاش است با شناخت نیازهای مشتریان عزیز خود در صدد رفع آن پیشگام باشد. تولید و واردات انواع گیت های فروشگاهی (دزدگیر لباس، دزدگیر پوشاک ,دزدگیر فروشگاهی ) و ملزومات جانبی آن از قبیل : انواع تگ ها با تمامی فرکانس ها (تگ صدفی، تگ گلفی، تگ پنسیل) انواع جداکننده ها(سنسور ماتیک برقی و دستی,مغناطیسی و خاص) ، لیبل ها ( EM و RF و AM ) و همچنین خنثی کننده های لیبل و … .

اطلاعات تماس
  • 021669***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی