کد: 139805123910312711

برگزاری اولین نمایشگاه تبلیغات،بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

شرکت تخصصی توسعه تجارت آواتاج، در میان غرفه‌داران نمایشگاه حضور خواهد داشت

کد: 139805123910312711

http://bit.ly/2YFVaua

، اصفهان , (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، شرکت توسعه تجارت آواتاج، شرکتی فعال در زمینه تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال بوده که به واسطه سیستم تحلیل و آنالیز تخصصی خود در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مستقر شده است.

شرکت تخصصی توسعه تجارت آواتاج، در میان غرفه‌داران نمایشگاه حضور خواهد داشت
شرکت تخصصی توسعه تجارت آواتاج، در میان غرفه‌داران نمایشگاه حضور خواهد داشت

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه، اظهار کرد: «این شرکت، فعالیت‌هایی مانند راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی و برندینگ داخلی یا خارجی در فضای وب، تحلیل کمپین‌ها، تولید محتوا به صورت‌های متنی، صوتی و ویدیویی و همچنین بازاریابی در فضای مجازی را انجام می‌دهد که جزو فعالیت‌های اصلی آن محسوب می‌شود.»

محمدرضا شیخ بهایی افزود: «از جمله فعالیت‌هایی که در حوزه مارکتینگ برای کسب و کارهای مختلف اعمال می‌شود، بازاریابی مبتنی بر موتورهای جستجو است که خود به دو بخش تبلیغات کلیلکی و SEO تقسیم می‌شود. علاوه بر این، بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)، رادیو اینترنتی، بازاریابی ویدیویی (ویدیو مارکتینگ)، تبلیغات بنری، بازاریابی اینستاگرامی، بازاریابی فیسبوکی، بازاریابی لینکدین و به طور کلی بازاریابی از طریق انواع کانال‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی نیز از جمله فعالیت‌های اصلی شرکت به حساب می‌آید.»

وی خاطرنشان کرد: «مزیت ما نسبت به سایر شرکت‌ها، سیستم تحلیل و آنالیزی است که به واسطه آن موفق به راهیابی به شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شدیم. این سیستم آنالیز دقیقی از فعالیت کسب و کار را در اختیار ما قرار می‌دهد که بر اساس آن تحلیل‌ها و اطلاعات، می‌توان کمپین‌ها را بر اساس زمانبندی و رفتاری که مخاطبین در بازه‌های زمانی مختلف از خود نشان می‌دهند، پیش برد.»

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت آواتاج گفت: «مخاطبان اصلی و مشتریان بالقوه شرکت آواتاج، شرکت‌های بازارگانی، کارخانه‌جات، شرکت‌های تولیدی و به طور کلی هر کسب و کاری است که بخواهد در فضای مجازی خود را معرفی کند. بر همین اساس، شرکت آواتاج می‌تواند بسته به نیاز مشتریان، طیفی از خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهد.»

شیخ‌ بهایی در پاسخ به این سوال که شرکت توسعه تجارت آواتاج چه کمکی می‌تواند به مدیران کسب و کار کند، اظهار کرد: «خدمات شرکت آواتاج به چند بخش تقسیم می‌شود که یکی از خدمات اصلی آن، مشاوره به مدیران کسب و کار است. این شرکت در واقع به آن‌ها کمک می‌کند تا بدانند با چه برنامه و زمان‌بندی می‌توانند کسب و کار خود را در فضای مجازی توسعه داده و مخاطبین هدف خود را جذب کنند؛ این یکی از عمده‌ترین خدماتی است که می‌توانیم به مدیران کسب و کارها ارائه دهیم.»

وی ادامه داد: «در کنار خدمات مشاوره‌، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در وب که در بهینه ترین حالت یک کمپین قدرتمند و متناسب با فضای کسب و کار مشتریان باشد و بتواند هزینه بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌ها را به حداقل برساند نیز از جمله خدماتی است که می‌توان به آنان ارائه داد. در تلاشیم تا با حضور در نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، راهگشای مشکلات فروش و مسائل مربوط به برندینگ کسب و کارهای مختلف باشیم.»

شرکت توسعه تجارت آواتاج که از جمله اعضای تیم اجرایی دبیرخانه نمایشگاه بوده و در جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار نیز حضور دارد، از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تخصصی توسعه تجارت آواتاج

تغییر، مهم‌ترین مؤلفه جهان امروز است. هم‌زمان با اوج‌گیری فن‌آوری‌های نوین در دنیای امروز، سرعت تغییرات در کسب‌وکارها نیز افزایش یافته و همگامی با این تغییرات برای سازمان‌ها به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است. در این راستا شرکت توسعه تجارت آوا تاج با در اختیار داشتن متخصصین میان‌رشته‌ای و نیز تجربیات وسیع در این حوزه ها با به کار بستن روش‌های نوین در توسعه کسب‌وکار و تمرکز بر بازاریابی دیجیتال، هوش تجاری,مدیریت ارتباط با مشتری, برند سازی و تبلیغات، تلاش می‌کند تا راه‌کارهای اثربخشی را به سازمان‌های پیشرو ارائه نماید.