اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123910612713

برگزاری اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

مجتمع تخصصی بسته بندی سنا؛ تخصصی دیگر در نمایشگاه

کد: 139805123910612713

http://bit.ly/2YEdPGL

، (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، مجتمع بسته بندی سنا، شرکتی متخصص در زمینه بسته‌بندی است که با بیش از 20 سال تجربه در این زمینه، اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می‌کند.

مجتمع تخصصی بسته بندی سنا، تخصصی دیگر در نمایشگاه
مجتمع تخصصی بسته بندی سنا؛ تخصصی دیگر در نمایشگاه

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه، اظهار کرد: «این بسته بندی‌ها در انواع متخلف مانند هارد باکس یا جعبه‌های سخت و با استفاده متریالهای متفاوت ساخته می‌شود که جزء کارهای فاخر و لوکس محسوب شده و برای ارزش دادن به برند طراحی می‌شود. این مجموعه همچنین خدمات مشاوره تبلیغاتی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

حدادی پور افزود: «این مجموعه با در اختیار داشتن واحد تحقیق و توسعه در زمینه بسته بندی، طراحی مهندسی، طراحی گرافیکی با طراحی بسته‌بندی‌های ماندگار به همراه مزیت‌های دیگر سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارد.»

وی خاطرنشان کرد: «کیفیت خدمات ما در میان بسیاری از افراد، زبان زد است؛ حتی در میان برخی از رقبای خارجی نیز خدمات شاخص و متفاوتی مانند استفاده از متریال‌های سنتی و هنرهای ایرانی، بهبود ساختاری بعضی فرم‌ها و ایجاد فرم‌های جدید بسته بندی ارائه می‌دهیم. به علاوه کیفیت خدمات ما، احساس خوشایندی رابه کارفرمایان منتقل می‌کند و محصولات ما حس ارزشمندی را به کالا می‌افزاید.

مدیرعامل مجتمع بسته بندی سنا، مخاطبان اصلی کسب و کار خود را تمامی صاحبان برند مانند فروشندگان گیاهان دارویی، مواد آرایشی بهداشتی فروشندگان طلا و جواهر، صنایع دستی، سوغات و هدایا معرفی کرد که می‌توانند با توجه به محصول خود کالا یا نمونه آن را در بسته بندی‌های خاص قرار دهند.

حدادی پور با اشاره به این که تقریبا همه چیز نیاز به بسته بندی دارد گفت: «این مجموعه قطعا می‌تواند خدماتی چون معرفی محصول، ارتقای محصول از طریق بسته بندی، ارتقای برند و... را به مدیران کسب و کار ارائه داده و در رشد کسب و کار آنان موثر باشد.»

وی در نهایت با معرفی یکی از تجربه‌های بزرگ خود در این زمینه اظهار کرد: «یکی از تجربه‌های ما در زمینه بسته بندی، مربوط به طراحی بسته بندی گز است که در همین خصوص، یکی از مشتریان بزرگ ما، گز سکه بوده است.»

مجتمع تخصصی بسته بندی سنا که به تازگی به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار پیوسته است، از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]