اطلاعات تماس
  • 021222*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123910712712

برگزاری اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

صبا ویژن حامی نمایشگاه تخصصی بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار شد

کد: 139805123910712712

http://bit.ly/2YH422y

، (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، صبا ویژن یک از آژانس‌های تبلیغاتی آنلاین بزرگ کشور است که از سال 1385 پا به عرصه وجود گذاشته و به حوزه تبلیغات وارد شد.

این مجموعه در ابتدا تنها بر تبلیغات در سایت‌های پرترافیک فعالیت داشت اما به مرور با بهبود و توسعه عملکرد خود توانست ضمن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین آژانس تبلیغات آنلاین کشور در زمینه‌های مختلف نظیر تبلیغات بنری، کلیکی، ویدیویی، شورند، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و... نیز به مشتریان خود خدمات ارائه دهد.

این مجموعه انصاف، شفافیت، صداقت و خوش حسابی را جزء اصول خود دانسته و سعی می‌کند تا به طور کامل بر اصول خود منطبق و پایبند باشد. به گفته تیم صبا ویژن، روزانه میلیون‌ها نفر تحت تاثیر تبلیغات آنلاین صبا ویژن، تصمیمات روزمره بهتری می‌گیرند. علاوه بر این صدها برند و کسب و کار در خاورمیانه از راهکارهای تبلیغاتی آن‌ها استفاده می‌کنند تا به مشتریان هدف خود نزدیک شده و پیام خود را گسترده‌‌تر انتشار دهند.

صبا ویژن که اکنون یکی از بزرگترین آژانس‌های تبلیغات آنلاین کشور محسوب می‌شود، رسماً حمایت خود را از نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار که از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10 الی 18 در محل نمایشگاه‌های دائمی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود، اعلام کرده و به جمع حامیان پرشمار نمایشگاه پیوسته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صبا ویژن

آژانس انواع تبلیغات اینترنتی

اطلاعات تماس
  • 021222*****
[نمایش اطلاعات]