اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123910912714

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

مجموعه چاپ و تبلیغات مینی سیتی به جمع شرکت ‌کنندگان نمایشگاه پیوست

کد: 139805123910912714

http://bit.ly/2YBNA3O

، (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، مجموعه چاپ و تبلیغات مینی سیتی، مجموعه‌ای فعال در حوزه تبلیغات است که با چندین سال تجربه اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می‌کند.

مجموعه چاپ و تبلیغات مینی سیتی به جمع شرکت ‌کنندگان نمایشگاه پیوست
مجموعه چاپ و تبلیغات مینی سیتی به جمع شرکت ‌کنندگان نمایشگاه پیوست

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه، اظهار کرد: «تبلیغات یکی از موثرترین راه دریافت سود دهی بالا به خصوص در شرایط رکود اقتصادی است اما متاسفانه در ایران، کسب و کارها معمولا زمانی به فکر تبلیغات هستند که درآمد مازاد داشته باشند و یا تنها به دلیل صحبت‌های اطرافیان خود اقدام به تبلیغات می‌کنند. به علاوه این کسب و کارها به هیچ عنوان به موثر بودن تبلیغات خود توجه نکرده و بیشتر مسائل مالی را ملاک قرار می‌دهند.»

امیر دانشمند افزود: «به طور معمول در حرفه تبلیغات، تمامی اقشار جامعه نیازمند تبلیغات بوده و جزو مخاطبین ما محسوب می‌شوند اما مدیران و مسئولین ارگان‌های دولتی و خصوصی بیشتر می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره گیرند.»

وی خطاب به مدیران گفت: «تبلیغات خاص و موثر همیشه تاثیر گذار است اما تاثیر آنی ندارد. در واقع حتی بعضی از تبلیغات با فاصله چندین سال منجر به نتیجه می‌شود. به عبارتی تبلیغات نوعی سرمایه گذاری بلند مدت بوده که قطعا پاسخ مثبتی خواهد داشت.»

مدیرعامل این مجموعه در نهایت با بیان شعار این مجموعه خاطرنشان کرد: «تبلیغات خاص به یاد می‌ماند.»

مجموعه چاپ و تبلیغات مینی سیتی که در جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار نیز حضور دارد، از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]