اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123911112715

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

رشا مدیا، تخصصی دیگر در نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب‌وکار

کد: 139805123911112715

http://bit.ly/2YFv8qV

، اصفهان , (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلغات و مدیریت کسب و کار، رشا مدیا یکی از مجموعه‌هایی است که به صورت تخصصی در زمینه ویدیو مارکتینگ که یکی از زیر مجموعه‌های تولید محتوای اینترنتی محسوب می‌شود اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می‌کند.

رشا مدیا، تخصصی دیگر در نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب‌وکار
رشا مدیا، تخصصی دیگر در نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب‌وکار

تولید محتوا امروزه برای کسب و کارهای متفاوت به یک نیاز مهم تبدیل شده است و یکی از قدرتمندترین روش‌های آن تولید محتوای ویدیویی است. 

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: «دلیل اینکه برخی از ویدیوها موفق نمی‌شوند تخصصی بودن تولید محتوای ویدیویی است که نیاز به دانش کافی دارد.»

محمد جواد سمیعی افزود: «این مجموعه به منظور تولید ویدیوهای هدفمند، به کمک دانش کافی‌ سعی در برآورده کردن نیاز مشتری دارد. ویدیو یک تیغ دولبه است؛ اگر بد ساخته شود می‌تواند برند مشتریان را از بین برده یا فروش آن‌ها را کاهش دهد اما در صورتی که به صورت حرفه‌ای تهیه شود می‌تواند بر برندسازی و فروش مشتریان اثرات مثبت بگذارد.»

وی در خصوص مخاطبان این مجموعه گفت: «اصلی ترین مخاطبان صاحبین کسب‌وکار و کسانی هستند که قصد معرفی خود به همگان دارند. این مجموعه در یک جمله می‌تواند با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی برای مشتریان خود به بهبود کسب و کار آن‌ها کمک کند.

این مجموعه که به جمع شرکت‌کنندگانِ نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلغات و مدیریت کسب و کار پیوسته، از 16 تا 19 مرداد ماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویدئو مارکتینگ رشا

تا سال 1405 یعنی هشت سال دیگه کسب و کارها دو دسته میشن ، دسته اول کسب و کارهایی که تخصص و مهارت شغل خودشون رو منطبق با دیجیتال مارکتینگ کردن و دسته دوم کسب و کارهایی که دیگر وجود ندارند یا دیگه مثل قبل درآمد ندارند. ما گردهم آمده ایم تا با ترکیب هنر سینما و علم تبلیغات تاثیر گذارترین مرحله دیجیتال مارکتینگ را برای شما پیاده سازی کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]