اطلاعات تماس
  • 024333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123911412716

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

نوبت آنلاین به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه پیوست

کد: 139805123911412716

http://bit.ly/2YzKpJS

، (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبری دبیرخانه نمایشگاه، شرکت کارگشای برتر قرن با نام تجاری نوبت آنلاین، شرکتی فعال در زمینه خدمات پزشکی است که با در نظرگرفتن دغدغه‌های جامعه از جمله جست وجوی آسان پزشکان متخصص موردنیاز در حداقل زمان، با صرف کمترین هزینه رفت و آمد در هر ساعت شبانه روز، این نیاز مردم را مرتفع می‌سازد.

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه، اظهار کرد: «در جامعه امروز استفاده از ابزار دیجیتال به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده است. به علاوه یکی از نیازهای اساسی و دوره‌ای مردم نیز مراجعه به پزشک و مراکز درمانی برای چک‌آپ یا درمان بیماری هاست.»

سید خدارحم هاشمی باباحیدری افزود: امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که مزه انتظار در صف طولانی پزشکان و کلینیک‌های درمانی را نچشیده باشد. از سوی دیگر برای همه ما اتفاق افتاده است که برای یافتن پزشک یا مشاوران و پیرا پزشکان مورد نظر ساعت‌های طولانی پرس و جو کرده و یا با مراجعه به خیابان‌هایی که مطب اکثر پزشکان در آن محل واقع شده است برای یافتن تخصص مورد نیاز، ساعت‌های زیادی زمان صرف کنیم.»

وی تصریح کرد: «شهر اصفهان به عنوان قطب درمانی و گردشگری ایران، در این مسیر با تکیه بر متخصصان جوان خود در راه‌اندازی و به کارگیری این سامانه پیشگام شده است. با وجود اینکه بیش از چند ماه از شروع به کار سامانه نمی‌گذرد اما هم اکنون بیش از ۵۰۰ پزشک و پیراپزشک، با انواع تخصص‌ها در این سامانه فعال هستند.»

مدیرعامل این مجموعه اضافه کرد: «این خدمت برای همشهریان اصفهانی و هم وطنان غیر اصفهانی که قصد مراجعه به این قطب پزشکی بزرگ کشور را دارند، کمک شایانی خواهد بود. سامانه نوبت آنلاین علاوه بر معرفی مراکز پزشکی، پزشکان و متخصص‌های مورد نیاز، دسترسی به پرونده الکترونیک سلامت بیماران را برای پزشکان عضو سامانه امکان پذیر خواهد کرد.»

هاشمی باباحیدری خاطرنشان کرد: «از ابتدای راه اندازی این سامانه تاکنون، بیش از ۲۰۰ نیروی جوان و خلاق شهر اصفهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار و گام بزرگی در جهت استعدادیابی و رفع معضل بیکاری شهری برداشته شده است. سامانه نوبت آنلاین هم اکنون از روش نوبت گیری اینترنتی از طریق سایت و اپلیکیشن نوبت آنلاین به تمام افراد جامعه خدمت رسانی کرده و در نظر دارد به زودی، از طریق تلفن و روش‌های دیگر نیز این امکان را برای تمام مخاطبان خود فراهم آورد.»

شرکت کارگشای برتر قرن که به تازگی به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار پیوسته است، از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 024333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش