اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123912212126

عینک دوربین دار شرکت minidvpro رسید

عینکی با دوربین‌های مخفی

کد: 139805123912212126

http://bit.ly/31i3DVX

، تهران , (اخبار رسمی): عینک دوربین دار دارای 2 دوربین در کناره‌ها است به طوری که غیر قابل مشاهده باشد. عینک طبی دوربین دار بسیار حرفه‌ای است با دوربین‌هایی مخفی و غیر قابل دیدن

عینک دوربین دار | عینکی با دوربین های مخفی
عینک دوربین دار طبی حرفه ای

عینک دوربین دار دارای کیفیت فیلم برداری بالا است و این قابلیت برای این دوربین کوچک و ریز، قابلیت بسیار چشمگیری است. از طرفی دوربین عینکی مجهز به سنسور ضد لرزش است که این موضوع باعث می‌شود که قابلیت‌های این دوربین بسیار افزایش پیدا کند

به عنوان مثال با استفاده از این دوربین می‌توان به راحتی در سرعت‌های بسیار بالا فیلمبرداری کرد و بخاطر اینکه این دوربین بر روی چشم شما قرار دارد به راحتی می‌توان فقط با نگاه کردن و چرخاندن سر خود زاویه دید دوربین را تنظیم کرد و لحظات زیبای خود را جاودان کرد.

عینک دوربین دار دارای باطری‌های یونی بسیار قوی است که با هر بار شارژ کامل این دوربین می‌تواند به راحتی بیشتر از 4 ساعت به صورت مداوم فیلمبرداری کند و چون این دوربین‌ها مجهز به باطری‌های لگراتوری هستند، به راحتی می‌توان حتی زمانی که دوربین در حالت شارژ است، فیلمبرداری کرد.

این عینک طوری طراحی شده که برای افرادی که از این دوربین استفاده می‌کنند ، هیچگونه ضرری برای چشم ندارد، بلکه مفید نیز است، چرا که دارای طراحی بسیار حرفه‌ای و طبی است که در آفتاب نیز به عنوان یک عینک آفتابی فوق حرفه‌ای و زیبا می‌توان از این دوربین استفاده کرد، شاید در نگاه اول این ویژگی زیاد چشمگیر نباشد ولی در مقابل مدل‌های مشابه، خیلی راحت می‌توان متوجه مهم بودن این ویژگی شد چرا که در مدل‌هایی که عینک یا فریم‌های شیشه‌های عینک مناسب نباشند، باعث می‌شود که بیشتر از 3 ساعت نتوان از این دوربین استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]