اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123912712723

آشنایی با رستوران جوان هنرور

کد: 139805123912712723

http://bit.ly/31iXSHC

، تهران , (اخبار رسمی): رستوران جوان هنرور در سال 59 فعالیت با هدف ارائه غذای با کیفیت با قیمت مناسب کار خود را آغاز کرد. این رستوران اکنون دو شعبه در تهران دارد.

رستوران جوان هنرور در سال 59 و در یک زیرزمین کوچک در نازی آباد شروع به کار کرد و از همان ابتدا روش خود را بر مبنای قیمت مناسب در کنار کیفیت مطلوب پیگیری کرد که با توجه به موفقیت این روش بر ادامه آن اصرار ورزید.

در حال حاضر رستوران جوان هنرور با دو شعبه خود در منطقه نازی آباد واقع در خیابان شهید رجایی میزبان علاقه‌مندان است.

شعبه یک این رستوران با داشتن کادری مجرب و سالن‌های مناسب مخصوص برگزاری مراسم‌های مذهبی و جشن تا ظرفیت 300 نفر است و شعبه دو نیز با توجه به در اختیار داشتن فضای مناسب و ماشین آلات صنعتی مختص سفارشات بیرون بر، خدمات پیک موتوری و ارائه سرویس به سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های خصوصی، نیمه خصوصی و دولتی است. 

رستوران جوان همچنین با توجه به بستر مناسب جامعه اقدام به تهیه و طراحی اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین غذا کرده است تا از این منظر نیز پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

علاقه‌مندان به سفارش آنلاین از این رستوران می‌توانند به لینک اپلیکیشن سفارش آنلاین به آدرس qr.javanhonarvar.com مراجعه کنند.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاع بیشتر نیز می‌توانند به سایت رستوران جوان هنرور به آدرس WWW.JAVANRESTAURANT.IR مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رستوران جوان هنرور

رستوران جوان در سال 1359 و در یک زیرزمین کوچک در نازی آباد شروع بکار کرد و از همان ابتدا روش خود را بر مبنای قیمت مناسب در کنار کیفیت مطلوب پیگیری نمود که با توجه به موفقیت این روش بر ادامه آن استمرار ورزید.همچنین با توجه به افزایش نسبی سطح رفاه در منطقه ارائه منوی متنوع تر را همراه با منوی قبلی در دستور کار قرار داد. در حال حاضر رستوران جوان با دوشعبه خود در منطقه نازی آباد واقع در خیابان شهید رجایی ، میزبان شما می باشد. دو اولویت مهم این رستوران قیمت پایین و سرعت عمل مناسب در ارائه سرویس میباشد که با توجه به افزایش حجم فروش و استفاده از ماشین آلات و سیستم حسابداری دقیق امکان پذیر است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]