اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123913712571

فروش و نصب تجهیزات امنیتی، ایمنی و رفاهی منازل و اماکن و ادارات با برترین متدها

فروش و نصب تجهیزات امنیتی، ایمنی و رفاهی

کد: 139805123913712571

http://bit.ly/2YBeGIg

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رهاورد نیرو مهرگان فعالیت خود را از سال 1389 در رمینه برق، الکترونیک و کنترل ابزار دقیق شروع کرد که در آن زمان بصورت رسمی با عنوان گروه صنعتی الوند فعالیت خود را تا سال 1393 ادامه داد.

فروش و نصب تجهیزات امنیتی ،ایمنی و رفاهی
فروش و نصب تجهیزات امنیتی، ایمنی و رفاهی

شرکت رهاورد نیرو مهرگان فعالیت خود را از سال 1389 در رمینه برق، الکترونیک و کنترل ابزار دقیق شروع کرد. این شرکت در آن زمان بصورت رسمی با عنوان گروه صنعتی الوند فعالیت خود را تا سال 1393 ادامه داد.

در این سال با ادغام این گروه بزرگ با کادری مجرب از طراحان، کارشناسان و تکنسین‌های برق فعالیت خود را با ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌های تهران به صورت رسمی تر تا به امروز ادامه داده است. تمامی اعضای شرکت دارای مدارک عالیه در زمینه برق هستند و هدف کلی مجموعه رهاورد نیرو ارائه خدماتی ارزنده و در خور هموطنان عزیزماناست.

فعالیت‌های اصلی شرکت رهاورد نیرو شامل فروش و نصب تجهیزات امنیتی، ایمنی و رفاهی شامل :

دوربین مدار بسته ، کرکره برقی، جک برقی پارکینگ ، هوشمند سازی اماکن ، هوشمند سازی ویلا -دزدگیر اماکن، سیستم اعلام حریق، تلفن سانترال، درب اتوماتیک شیشه‌ای، اپراتور شیشه‌ای و آیفون تصویری توسط برترین و تحصیل کرده ترین کارشناسان حوزه برق و ای تی و با استفاده از جدیدترین متدهای نصب در تهران وارد فاز تازه‌ای از خدمات نصب و فروش گسته است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رهاورد نیرو به آدرس rahavardniroo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهاورد نیرو مهرگان

شرکت رهاورد نیرو مهرگان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در رمینه برق، الکترونیک و کنترل ابزار دقیق شروع نمود که در آن زمان بصورت رسمی با عنوان گروه صنعتی الوند فعالیت خود را تا سال ۱۳۹۳ ادامه داد در این سال با ادقام این گروه بزرگ با کادری مجرب از طراحان، کارشناسان و تکنسین های برق فعالیت خود را با ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های تهران به صورت رسمی تری تا به امروز ادامه داده است تمامی اعضای شرکت دارای مدارک عالیه در زمینه برق هستند و هدف کلی مجموعه رهاورد نیرو ارائه خدماتی ارزنده و در خور هموطنان عزیزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار